Katy im Schnee!


Zo zijn jullie ook zo moe van vandaag?? Ik heb bijna de hele dag buiten foto's zitten maken. Dit keer gewoon in mijn eigen tuintje. Ik kwam op het idee om een soort outfit post te doen. Ik draag dit rokje namelijk nooit, omdat ik het voor school iets te vind. Heel erg jammer, want ik houd van dit rokje. Schotse rokjes zijn zeker een van mijn favoriete fashion items <3! En aangezien mode zich vaak herhaald, dacht ik waarom ook niet eens zo'n post. Het bovenste plaatje is bewerkt door mijn zusje. Dit is haar eerste keer, dat ze zoiets heeft bewerkt, dus ik heb het maar op mijn blog gezet. De rest van de foto's heb ik zelf gedaan =P :
De outfit bestaat uit :

Zwarte blazer - Chilly Time.
Witte shirt - Flash Lights.
Rok - C&A.
Panty - Yves Saint Laurant.
Schoenen - Graceland.

More pics ?? :
Voor het eerst draag ik ook eens rode lippenstift =P. Ik wilde al een tijdje een beetje experimenteren met make-up en dit is in ieder geval een beginnetje ^^!
Freaky pose haha ^^!
En hier is nog een foto van het bekende tuinhuisje ^^! Vandaag was de lucht strak blauw en dat vormde een mooi geheel met de witte sneeuw <3!

Maar dit was de post weer eens voor vandaag. Straks ga ik lekker slapen in mijn warme bedje met een kruik =]. But for now, I'm going to have a cup of tea <3!

Nog lekker geschaatst vandaag ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Lekker appart, ik hou er altijd wel van als mensen hun eigen stijl hebben!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt hele leuke outfit!
    en superleuke foto's
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Ik vind de foto mooi bewerk van je zusje. :D Schotse rokjes zijn ook leuk, doet mij altijd aan de Engelse uniformen denken.. dunno why. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind je blazer zo mooii!! en rode lippenstift staat je sexy! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice one. You look good in that sexy school girl outfit.

    www.thegirlieblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat rokje is echt supermooi! ik zou hem gewoon naar school aan trekken, voel je vrij, doe je ding :D
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts