Holland's Next Top Model Patricia van der Vliet heeft een make-over gekregen!


Patricia van der Vliet (finalist van Holland's Next Top Model, seizoen 4) heeft speciaal voor de aankomende fashionweek een make-over gekregen ^^!

Hier zie je in ieder geval een foto van Patricia, die van een blondine naar een brunette gaat :
Voor iemand die niet de eerste plaats heeft behaald bij Holland's Next Top Model is ze wel heel succesvol geworden, ze heeft voor zover ik gezien heb een aantal goede fotoshoots en shows gehad ^^!
Voor meer informatie over haar nieuwe make-over  : Vogue.

Wat vind je van Patricia van der Vliet ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wow huh? Ineens is ze heel anders! Echt heel raar wat een haarkleur wel niet met iemand kan doen. Het staat haar wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Ja sorry, op dat moment was het net op tv! Haha.
    Ik vind het ook ergens wel jammer, maarja. Volgende keer beter.

    Ik vind haar echt mooi! En na die make-over ook.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt super hoever zij is gekomen met haar modellen carrière.. Haar nieuwe kleur staat haar wel goed xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het der wel echt heel erg mooi staan!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze is mooi!! Ik vind haar blond denk ik wel mooier/natuurlijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het staat wel erg mooi bij haar ogen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten