Holland's Next Top Model heeft gekozen voor liposuctie!

Eerder schreef ik al een artikel over Ananda, die ontslagen werd omdat haar billen "te dik" waren. Ook Benelux' Next Top Model Rosalinde zit met hetzelfde probleem. Beide modellen klagen nu Elite (modellen bureau) aan.

Iedere keer kreeg Rosalinde weer een afwijzing, omdat haar bilomvang "te dik" was. Nadat ze weken heeft gesport en zelfs zichzelf heeft uitgehongerd, koos ze voor liposuctie!

Eerlijk gezegd vind ik zoiets zonde! Ik zou juist trots zijn als ik een "volle" kont had in plaats van ontevreden. Dat laat je het toch niet allemaal wegzuigen?! Maar ja, wel erg dat iemand eigenlijk zo erg beïnvloed kan worden door zo'n ervaring en ineens voor liposuctie kiest. Ook wel zielig dat zoiets Rosalinde overkomt, want ik vind haar wel een goed model!

Wat vind je ervan, dat Rosalinde het zover heeft laten komen ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Oh my, dat ze zich zo laat kennen! Ik zou dat echt never nooit doen, althans, als mensen het zouden aandringen, over plastische chirurgie denk ik anders. :') Maar ik vind het echt lame dat ze het doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, 'k vind dat wel heftig hoor.. En zonde inderdaad.

    Leuk dat je me volgt, ik ga jou ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt super erg voor haar! ik zou het echt niet pikken. een te dikke kont waar slaat dat op? erg jammer dat ze het heeft laten doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt jammer dat ze dat heeft laten doen. Dat mensen zó beïnvloed raken door dit soort dingen is echt zonde. Je kunt je inmiddels bij ieder model wel afvragen of hun lichaam wel echt en natuurlijk is.. Erg hoor! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts