Friends With Benefits review.

Weer eens een film review =]! Dit keer over Friends With Benefits <3!

Ik vond deze film persoonlijk heel leuk en grappig om te zien. Ook kon ik me in sommige delen wel inleven in Jamie (Mila Kunis) haar karakter, dus dat is wel een leuk voordeel aan de film vind ik =P!
De film is een romantische komedie met Mila Kunis en Justin Timberlake waarin Jamie en Dylan besluiten seks met elkaar te hebben en toch 'gewoon vrienden' te blijven.

Nadat ze ieder zijn gedumpt (door hun exen) en een rampzalige relatie hebben gehad, besluiten de vrouwelijke headhunter en haar nieuwste klant om seksmaatjes te worden. Ze beloven elkaar om ermee te stoppen wanneer een van beiden emotioneel gebonden raakt. In het begin gaat het goed, maar al snel worden de twee vrienden verliefd en moeten ze erachter zien te komen wat ze voor elkaar betekenen.

Ik vond de film persoonlijk leuker dan ik had verwacht. Dat was waarschijnlijk, omdat ik mij dit keer meer kon inleven in het karakter van Mila Kunis =P! Dan denk je, ow dat heb of doe ik ook zo en dat geeft wel een grappig idee. Ps. ik heb geen seksvriend hoor xD! Zo bedoel ik het niet met het inleven in het karakter! Haha, even duidelijkheid dus =P! Verder kon ik ook wel om dingen lachen in de film en als een film het genre komedie heeft, dan is dat natuurlijk wel belangrijk!

Trailer - Friends With Benefits.

Soundtracks :

1. Magic Carpet Ride (Philip Steir Remix) – Steppenwolf
2. L.O.V. – Fitz and the Tantrums
3. Booty Call – G. Love and Special Sauce
4. New York, New York (FWB Remix) – Ray Quinn feat. Ultra Love
5. Boys Don’t Cry – Grant Lee Phillips
6. Such a Colorful World – Max & Simon
7. Satellite – Peter Conway
8. Let a Woman Be a Woman (And a Man Be a Man) – Dyke & The Blazers
9. At the Window – Double 0 Zero
10. Love’s Gonna Getcha – Tal & Acacia
11. Jump – Kris Kross
12. This Too Shall Pass – Rogue Wave
13. Tightrope – Janelle Monae
14. Take a Bow – Greg Laswell
15. Closing Time – Semisonic

Hebben jullie de film al gezien =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik heb de film nog niet gezien omdat ik denk dat ie tegenvalt... maar aangezien jij er toch wel positief over bent wil ik hem toch wel zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze film echt geweldig! Vond hem heel erg leuk en deze film is zeker een aanrader!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem in de bios gezien, vond hem echt super leuk! we volgen je zeker terug, leuke blog hihi.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahah die foto is echt geniaal!
    ik ga hem binnekort maar is kijken!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil hem ook wel eens kijken haha, maar goed, mijn moeder: waarover gaat de film? 'over twee seksvrienden' '... doe maar uit dan. NU.'
    gaat hem dus niet worden XD

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten