Flowers in Intratuin.

Mijn familie en ik zijn vorig weekend ook weer eens naar Intratuin geweest. Dit keer niet voor alle kersthuisjes die er eerst waren (nu zijn die huisjes weg), maar we gingen kijken voor tegels voor een nieuw terras en nog een nieuwe tafel voor in de tuin. Dus ik besloot weer eens foto's te maken ^^!
Dit waren rode kersen, maar ik heb de kersen eens bewerkt en nou zijn ze zwart/grijs ^^. Ik wilde eens andersom bewerken in plaats van iedere keer het fruit gekleurd en de rest grijs =P.
I'm going to eat you whaha xD!
Ik en me pa =]. Ps. valt het jullie ook op dat ik heel vaak dat gebaar met mijn handen maak xD?? Vrienden van mij vroegen zich af waarom ik dat op bijna elke foto doe. Ik zelf weet daar eigenlijk geen antwoord op. Het gaat bij mij zo goed als automatisch =P.
Ik ben trouwens aan het oefenen met bewerkingen. Hoe vinden jullie de hartjes achtergrond op de foto hierboven ^^??
Als ik al deze foto's terug zie, vergeet ik even hoe koud het buiten is. Want als ik deze foto's zie, lijkt het net of de winter voorbij is. Maar in tegendeel. Vandaag toen ik naar school fietste kreeg ik sneeuwvlokken in mijn gezicht. Helaas lieten die sneeuwvlokken geen pak sneeuw achter!
Me in Intratuin =P.
Uiteindelijk wel weer een leuke dag ^^! Ik vind het meestal wel leuk om er even tussenuit te gaan, behalve als ik naar de tandarts of dokter moet dan xD!

Ps. Volgens mijn vader gaat het vrijdag sneeuwen! Omg dat wordt dus heel koud :freezing:!!! Veel succes met het overleven op school <3!
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. The flowers are beautiful. What a gorgeous way to welcome the spring.

    www.thegirlieblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's ! whaha, en dan sta je voor de brug. 'xd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloemen! Ah, leuke foto met je vader. :D dat gebaar is wel funny. :') Zo ben jij, dat is leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha super leuke foto's! en prachtige bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeele leuke foto's! En wow! Jij hebt mooie/lange nagels!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's van die bloemen.
    haha jij met die kabouter.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke vrolijke foto's! en wat heb jij mooie lange nagels! dan zijn mijn nagels echt lullige stompjes (':
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je nagellak is zo pretty :D
    En dat gebaar maak ik ook altijd automatisch op foto's whahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, natuurlijk volg ik terug! :)
    Heel mooie foto's, waauw en mooi bewerkt. Jouw nagels zijn wel angstwekkend
    lang xd. Hahaha.
    En ja ik heb ook gehoord dat het vrijdag gaat sneeuwen! :o Duimen he. :p

    x Lana.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts