The Face!

America's Next Top Model, Holland's Next Top Model en nu weer een nieuw modellenprogramma : The Face! Dus vandaag doe ik eens een televisie tip voor vanavond. Als jij net als ik helemaal weg bent van die modellenprograma's raad ik het je aan om te kijken ^^! Vanavond zal de eerste aflevering op televisie te zien zijn om 20:30 bij RTL 5.

Bij deze modellenwedstrijd zitten er modellen in, die al ervaring hebben op het gebied van modellenwerk. Dus niet zo als bij Holland's Next Top Model. Want bij Holland's Next Top Model zitten er ook meiden in zonder ervaring. Ook doen er jongens mee aan dit programma =P! De jongens en meiden doen er alles aan in deze wedstrijd om de top van de fashion industry te bereiken.

Nieuwsgierig ?? Hier is alvast een preview van de eerste aflevering : The Face!

Ben jij benieuwd naar de castingfoto's van de 30 meiden en 30 jongens ?? : Casting foto's, The Face!
Het format
De vier coaches die in het programma zitten selecteren in de eerste aflevering vijf modellen naar keus uit 30 vrouwelijke en 30 mannelijke modellen. Uiteindelijk mag elke coach met vier modellen de wedstrijd starten.

Denk jij dat je gaat kijken vanavond ??

Ik sowieso wel en ik ben benieuwd hoe ik The Face zal gaan vinden =P!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik ben er wel nieuwsgierig naar! Het lijkt mij een leuk programma. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt leuk!

    Bedankt voor je lieve berichtje op m'n blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! :)
    Ik volg je terug

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me heel leuk, ik ga het in elk geval kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je leuke berichtje =) ik volg je!
    Fijne avond!
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me leuk. Jammer genoeg ben ik vanavond bij mijn vriend dus ik denk niet dat hij veel zin heeft om dit te gaan kijken hihi
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga sowieso kijken! leuke blog heb je meis!
    Misschien vindt je leuk om even bij mij te kijekn! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten