The Face - Episode 1!

Gisterenavond ook The Face gekeken net als mij ^^?! Oh wat was het leuk <3! Vooral ook, omdat er nu jongens inzitten =D!

De eerste aflevering was mij dus bevallen (zelfs mijn moeder keek mee haha ^^!). Wel vond ik dat er sommige dingen werden overdreven en soms had ik het idee, dat de modellen een beetje tegen elkaar werden opgefokt op de kijkcijfers omhoog te halen.

Maar goed, in de eerste aflevering kozen de coaches hun 5 modellen uit, waarvan ik bij Jordy en Requillio al dacht : "Als hun niet gekozen worden, wil ik ze wel in mijn team haha xD!" Ik bedoel maar, wees eerlijk dat zou jij vast ook willen ^^! Later kwamen de opdrachten al binnen en begon het in Parijs. Er kwamen fotoshoots en go en sees en vanuit daar werden de modellen beoordeeld door hun coaches. Aan het einde viel er in elke groep (in totaal zijn er vier groepen) een af.

Deze mensen boven op de foto vielen af (let niet op het bekijk de video knopje, die heb ik meegekopieerd xD). De afvallers van de eerste aflevering zijn Tim, Lotte, Suzanne en Requillio.

Ik heb sowieso al een van de foto's van de eerste fotoshoots bovenop mijn blog laten zien. Die van Jordy ^^! Het lijkt mij duidelijk dat deze gast geen kleren aanheeft xD. Ja, voor modellenwerk moet je wat over hebben hé =P! Dat was dus ook de opdracht die de mannelijke modellen kregen bij Team Philips.

Ik denk, dat Jordy mijn favoriet is voor The Face, dus ik hoop dat hij heel lang in de serie blijft ^^!

Daarnaast hadden de meiden ook fotoshoots, waarvan Rabia in deze aflevering heel erg opviel :
Ze kreeg veel complimenten in de eerste aflevering, dus ik ben benieuwd hoe zij het in de volgende aflevering zal gaan doen.  Ook had zij een van de opdrachten het best uitgevoerd samen met als ik het mij goed herinner Anne. Dus hun twee hadden een opdracht gewonnen. Ook had Jordy trouwens een opdracht gewonnen met Tim. Ik geloof dat het Tim was. Sorry, ik zie ook voor het eerst ineens 16 gezichten op TV, dus ik ken nog niet alle namen. Maar ja, ik schrijf het in ieder geval wel eerlijk i.p.v. dat ik eroverheen praat =P!

Hier zijn overigens foto's van de meiden die in het team van Frederique horen (want iedere coach heeft zijn eigen team met modellen).

Rabia (19 jaar) :
Rabia
Anne (15 jaar) :
Sharona (20 jaar) :
Saskia (20 jaar) :
Saskia

Nu Team Mark.

Pluk (28 jaar) :
Pluk
Simon (23 jaar) :
Simon
Dennis (18 jaar) :
Dennis
Justin (19 jaar) :
Justin

Team Olcay.

Chelsey (15 jaar) :
Chelsey
Tessa (19 jaar) :
Tessa
Cinzia (22 jaar) :
Cinzia
Janine (22 jaar) :
Janine

Team Philips.

Stefan (19 jaar) :
Stefan
John (19 jaar) :
John
Timothy (24 jaar) :
Timothy
Jordy (17 jaar) :
Jodry
Wat mij opviel is dat er ook deelneemsters bij zitten van 15 jaar! Dat was wel even een WTF moment, want ze zien er ouder uit vind ik. Heel apart en ik ben benieuwd wie The Face zal worden ^^! Maar ik weet in in ieder geval dat ik voor Jordy ben ^^! Wie is jouw favoriet =]?!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. ik was ergens bij de helft gewoon in slaap gevallen, maar niet omdat het saai was hoor, ik was gewoon erg moe whahaha!
    Dus goed dat ik hier even kan checken wie er is afgevallen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet echt helemaal wat ik van het programma moet vinden. Vond het soms een beetje te overdreven... maar misschien wordt het nog iets?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind leuk! :)
    Leuker ook dan ANTM enzo, dat begint een beetje te vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het niet maar Anne is wel een mooie meid, en dat op zo'n jonge leeftijd! Het is dat ik vaak druk ben om een serie echt goed te volgen. Maar als ik het volgende week voorbij zie komen zal ik even blijven hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het niet gekeken maar de modellen zijn wel echt heel mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb niet gekeken maar het zijn wel mooie mensen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, mooie foto's. Mijn voorkeur gaat wel uit naar de jongen op de bank. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn sommige nog jong (15?)

    Ik heb het niet gekeken! Ga het denk terug kijken, want is wel leuk met die jongens natuurlijk ^^ Hihi.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haay dames,

    Wat een complimeten! Ja chelsey en ik zijn nog maar 15.

    Blijven kijken he! volgende week maandag word het nog leuker!!!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb het nog nooit gekeken, maar lijkt me verder ook
    niet echt zo leuk. heb ook altijd het gevoel bij zulke
    programma's dat ze inderdaad een beetje tegen elkaar
    op worden gestookt. maar die jordy die ziet er wel leuk uit haha!

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts