Eurovision 2012 so far!


Over een paar maanden begint het gelukkig weer, de Eurovision Song Contest! Vorig jaar had Azerbeidzjan gewonnen met het nummer "Running Scared", dus dit jaar wordt het Eurovision in Baku (plaats in Azerbeidzjan) gehouden en er zijn al een paar deelnemers bekend!

Ik heb er dus gelijk een paar geluisterd =]. Sommige vielen tegen, maar er zaten gelukkig ook een paar leuke tussen. Hier zijn (naar mijn mening) een paar van de leukste uit de 1e Semi-Final =]!

Flag of CyprusCyprus : Iva Adamou - La La Love.

Flag of Denmark Denemarken : Soluna Samay - Should've Known Better.

Flag of Hungary Hongarije : Compact Disco - Sound Of Our Heart.

Dit waren er dan een paar van de 1e Semi-Finale, die mij wel leuk lijken. Maar ze staan niet in favoriete volgorde. Dat kan ook helemaal niet, want bij de 1e Semi-Finale ontbreken nog Oostenrijk, België, Finland, Griekenland, Ierland, Moldavië, Roemenië, San Marino en Rusland. Dus dat zijn nog veel landen, die hun nummer moeten inzenden. Daarbij heb ik deze artiesten nog niet live geluisterd, dus eerst maar afwachten of deze artiesten ook echt kunnen zingen haha ^^!

Nu een paar leuke artiesten van de 2e Semi-Finale ^^!

Flag of Norway Noorwegen : Tooij - Stay.

Flag of Ukraine Ukraine : Gaitana - Be My Guest.

Aan die van Noorwegen kan ik wel verslaafd raken denk ik ^^! Maar ook hier weet ik nog niet alle deelnemers en heb ik ze nog niet live gehoord. De landen die nog niet bekend zijn gemaakt zijn Turkije, Nederland, Zweden, Slovenië, Slowakije, Servië, Portugal, Litouwen, Estonië, Bulgarije, Belarus, en Armenië. Ik ben sowieso wel benieuwd waar Nederland mee komt. Ik heb wel de naam Raffaëla (van Idols) horen vallen, maar wie weet =P!

Natuurlijk zijn er ook een paar landen, die vaste plaatsen hebben in de finale =P. Dus hier komen ze :

Flag of France Frankrijk : Anggun - Echo (You And I).

Flag of Germany Duitsland : Roman Lob - Standing Still.
Ook hier moeten Azerbeidzjan, Italië, Spanje en Engeland nog bekend gemaakt worden =P. Voor nu zijn dit de landen met de leukste nummers naar mijn mening ^^! Zit hier denk je al een finalist tussen =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ohh ik ben ook zo benieuwd wie van Nederland zal meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd, ik kijk het elk jaar weer maar vind het de laatste jaren wel steeds wat tegenvallen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind Roman Lob zo leuk zingen! Maar die andere moet ik ook nog even luisteren :) Ben ook benieuwd wie er mee doet van NL. We zullen toch niet winnen xD

    xxLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook helemaal verslaafd aan het liedje van Noorwegen. Die van Duitsland is ook wel leuk. Ik heb op youtube een top 42 gezet, daarbij staat Nederland heel erg laag in mijn top 42.

    Het Eurovision Songcontest is (voor mijn mening) veel leuker dan het Junior Eurovision Songcontest.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten