De molens van Kinderdijk!


Ooit bij een Miss verkiezing kwam de vraag : "Waar staan de molens van Kinderdijk ?" Waarop een van de missen het antwoord niet wist. Terwijl het antwoord al in de vraag zat. De molens van Kinderdijk staan namelijk in Kinderdijk =P.

Hoe dan ook vandaag ging ik daar met mijn familie heen ^^! Bij Kinderdijk vind je het meeste aantal molens bij elkaar en veder kon je er vandaag ook nog schaatsen, want het ijs was super dik!

Mijn zusje keek er in ieder geval al dagen naar uit om te  gaan schaatsen en vandaag kon ze lekker langs de molens schaatsen. Hoe Hollands wil je het hebben ^^??

Aldus, vandaag een typisch Hollandse post, vol met molens!

Haha, ikzelf draag geen schaatsen, omdat ik dat niet kan en het super eng vind om te vallen!

Als je gewoon het rechte pad volgt, dan kom je langs allerlei verschillende molens. Ook zijn deze molens best wel oud. Sommige komen uit het jaar 1740!
Me ma en me pa <3!
Vandaag was dus een leuke en rustige zondag, maar vooral ook koud! Ik ben benieuwd hoe lang we nog in het wintersfeertje zullen blijven !

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Heel erg mooi daar zeg, echt mooie en leuke foto's!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtige foto's! Mooi om alles wit te zien in combinatie met de lucht en de wolken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je lieve reactie!
    Wat een prachtige foto's! Het lijkt me erg mooi om daar langs te schaatsen zeg!

    xLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's!
    En heel erg bedankt voor je lieve reactie!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, natuurlijk volg ik terug! :)
    Heel mooie foto's, waauw en mooi bewerkt. Jouw nagels zijn wel angstwekkend
    lang xd. Hahaha.

    x Lana.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeyhey!
    Bedankt voor je leuke reacties!
    Mijn complimenten voor je foto's, nice nice!
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten