The Darkest Hour!

Twee weken terug in het weekend ben ik vanwege Angelique's (vriendin van mij) verjaardag naar de film "The Darkest Hour" geweest. De film is een Russische/Amerikaanse sciencefiction thriller. Dus ik maakte mij eerst een beetje zorgen of de film niet te eng was. Ik kan namelijk heel slecht slapen na een enge film!
Uiteindelijk bleek de film gelukkig niet zo eng als verwacht. Maar dat wil niet zeggen dat de film niet spannend was! Er was geen bloed in de film, maar toch gingen mensen dood. Er kwamen aliens op aarde (in de film hé xD!) en als ze in contact kwamen met mensen dan verdwenen de mensen als stof! Het enge hieraan was, dat je die aliens niet kon zien, maar zij de mensen wel! Verder speelde de film zich af in het mooie Rusland. Ik vond dat er wel heel mooi uitzien ^^! Het enige nadeel was, dat de film een open einde had. Maar misschien komt er nog een deel 2 ??

De film gaat in ieder geval over twee Amerikaanse mannen die naar Moskou reizen. Als ze daar aankomen, beginnen de problemen al gelijk voor hun en later ook voor de gehele wereld.

Voor meer informatie : Wikipedia, The Darkest Hour.

Trailer, The Darkest Hour :
Soundtracks :

1. I Like That - Richard Vission, Static Revenger.
2. Mockba (Moscow) - Marselle.
3. Space - Tyler Bates.
4. Northern Lights - Tyler Bates.
5. Night Club Attack - Tyler Bates.
6. The Brigde Is Out - Tyler Bates.
7. Crashed - Tyler Bates.
8. They're Inside - Tyler Bates.
9. Now What - Tyler Bates.
10. Moscow Streets - Tyler Bates.
11. Holy $h*t - Tyler Bates.
12. Here's Our Mission - Tyler Bates.
13. Dusted - Tyler Bates.
14. Metro Shred - Tyler Bates.
15. Say Goodbye - Tyler Bates.
16. Man Overboard - Tyler Bates.
17. Train Yard Battle - Tyler Bates.
18. Fighting Back - Tyler Bates.
19. Looking Forward- Tyler Bates.

Heb jij de film al gezien ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Hmm klinkt spannend.
    Ik kan zooo niet tegen films of boeken met een open eind. Ik word helemaal gek WHAHAHHAHA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Films met een open eind, maken mij zo nieuwschierig!
    Ziet er eng uit :D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeiii mij lijkt hij heel erg eng! :p
    Ik ben wel benieuwd naar de film. Gelukkig vond jij het 'eng'gehalte meevallen hehe. Ik kan zelf ook altijd zo slecht slapen na een enge film, brr!

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw lijkt me echt een spannende film!x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh damn, hij lijkt mij wel goed! Ik vind het echt gaaf dat je altijd de nummers erbij zet. ;D Ik luister die ook wel eens, vooral bij Twilight. :'')

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten