Cosplay!

Tumblr_lz9v23ocnl1r8u8joo1_500_large
Ja alweer een tijdje geleden, maar ik doe er weer een hoor ^^! Ik merk dat Cosplay toch wel vaak de aandacht trekt op mijn blog en ja, het is ook gewoon een hele aparte stijl om te zien. Daarom doe ik er weer eens een post over. En misschien is het ook wel leuk voor de nieuwe volgers die ik heb, want die hebben het misschien nog nooit gezien =P! Mocht je dit voor het eerst zien en niet helemaal weten wat Cosplay inhoud, dan kan je hier kijken naar mijn eerste post, waarin het uitgelegd is : Cosplay! Ps. de bovenste Cosplay is geïnspireerd door Angels Beats!

Hier komen er weer een paar ^^!
Tamni____kuroko_shirai___i_by_jessicaushiromiyasan-d3dlv0d_large
3061321479_1_3_rljstuq2_large3058746437_1_11_4je9lgqy_largeTumblr_lz5998liup1r43niho1_500_largeCosplay-costume-cute-fashion-girl-favim.com-298987_large
Ariel in Cosplay versie =]!
Metal_princess_hizaki_by_pinkberry_parfait_large25_6_large430516_296525910400489_2032151099_n_largeKatekyohitmanreborn-dokurochrome14+copy_largeSelena___sailor_moon_by_pugoffka_sama-d4modve_largeReluctant_to_leave_by_sara1789-d3gw37z_large
Tumblr_lkq7qv7oxw1qi1vg5o1_500_large
Ahri Cosplay
Ahri-cosplay3-682x1024_large
Dit was weer een rijtje vol inspiratie over Cosplay ^^! I hope you liked it <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Het is echt amazing, vooral Ariel! Leuke outfits, stijl, gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt dol op dit soort foto's . ;D 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, vooral die Nyuu van Elven Lied is mooi!
    Wel jammer dat veel foto's ge-photoshopped zijn :(
    Hoop zelf toch ook eens te cosplayen, misschien met de volgende Elf Fantasy Fair :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die zijn echt geweldig!
    Ik zoek ook vaak naar cosplays op devianart :D
    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh I love Cosplay especially when its Sailor Moon, Im a big fan! Want to try Cosplay costume too!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes Sailer Moon is so cute <3! I like Cosplays of Sailer Moon too =D!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten