Baby Gaga ??

Baby Gaga (Mariam Kakhelishvili) is een meisje uit Georgië, die Lady Gaga blijkbaar als haar inspiratie bron ziet en dat is te zien ook! In haar clip Mari Dari zie je dat ze zich wat betreft kleding wel heel goed heeft laten inspireren ^^! 
In 2010 deed Baby Gaga mee aan de Junior Eurovision Song Contest met dit (Mari Dari) nummer en ook al is het dan geïnspireerd door Lady Gaga, is het toch behoorlijk origineel. Zelf heb ik bij de JESC namelijk nooit iemand gezien, die zich liet inspireren door een beroemdheid op deze manier. Ook al is het door een jong meisje (14 jaar) gezongen, blijf je toch naar de clip kijken, omdat je toch wel nieuwsgierig bent naar wat er gaat komen.

Ik vond het in ieder geval heel leuk om te zien hoe zij Lady Gaga als inspiratie bron gebruikt ^^!
Met dit nummer eindigde zij trouwens op de vierde plaats van de finale!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. De manier waarop ze geinspireerd is is heel leuk. en nu ik het luister herken ik het nummer. alleen ik vind niet dat ze een mooie stem heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha echt schattig!
    Heel erg lady gaga ;D
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,
    Wow, haha, zo'n lange reactie! :D Maar je hebt wel gelijk, ze moeten dringend eens een nieuw album uitbrengen! :p Achja, dat komt wel hoop ik.. En ik hou ook zo van Hayley's stijl, ik ben echt gek op haar rode haren! :p Haha, wat toevallig dat jij die schoenen ook gepost hebt! In mei bestond mijn blog nog niet eens! :o

    En nu over je post. :p Ik heb Baby Gaga gezien toen ze meedeed aan het JESC, maar ik vond haar niet zo goed eigenlijk, ik vind dat ze Lady Gaga meer kopieert, dan gewoon door haar geïnspireerd is om eerlijk te zijn... Maar goed, smaken verschillen hé, haha! :)

    x Lana

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts