Winter, are you there ??

Haii ^^!

Ik ben blij dat ik eindelijk weer eens tijd heb om te bloggen <3! Ik heb namelijk vanaf nu weer een tijdje vrij van school. Ik ben helaas nog niet door de toetsweek heen, maar ik heb al een cijfer binnen : een 6.8 voor geschiedenis =D! Deze kan ik goed gebruiken om mijn oude cijfer op te halen ^^!

Ik heb vandaag veel geslapen, dus wist eerst nog niet of ik een post zou maken maar taddaaa hier toch weer eens een post ^^. Dit keer wilde ik wat oude winterfoto's met jullie delen, die ik in 2009 en 2010 heb gemaakt =P. Ik dacht dat dat wel leuk zou zijn, want ik mis de sneeuw wel een beetje. Dus een beetje winter sfeer kan ik wel gebruiken! Maar ik heb de laatste tijd wel al wat ijs gezien op auto's, dus het begin is er =P.

In ieder geval, hier zijn wat foto's uit 2009 en 2010 =D :
Sneeuw in mijn tuin 2010 =O!
Sneeuw in het bos 2009. Mijn familie en ik maken weleens een wandeling in een bos =P.
Hmm, ik hoop snel winter foto's 2012 te maken =D!

Hebben jullie al lichtelijke voortekens van sneeuw (ijs op auto's,bevroren water, koud weer enz.)??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. That's a lot of snow. Perhaps more than I can handle. But it's awfully pretty.

    www.thegirlieblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n mooie foto's! Ik heb op auto's al ijs gezien, dus wie weet, binnen een paar dagen sneeuw? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto's! In belgie heeft het in december waar ik woon toch wel even gesneeuwt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jammer dat het niet sneeuwt he... ik vind deze winter niet echt winterig haha/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woop, mooi cijfer heb je binnen gekregen! Hopelijk zijn de anderen allemaal net zo goed. :D Ja, sneeuw, waar blijf je?! Ik wil ook sneeuw en dan voornamelijk sneeuwvrij. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Ik zou best willen dat het nog even gaat sneeuwen ofzo haha ^^
    Ik volg jou nu oook!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts