Voorjaars fashion trend top-5!

pastel

Haii <3,

Ik doe dit keer eens een post over fashion ^^! Gewoon, omdat ik dit onderwerp ook zocht. Ik moest (haha klinkt ook echt alsof het het ergste in mijn leven is) van mijn moeder kleding uitzoeken. Maar nou dacht ik dat het wel slim zoe zijn eerst de voorjaarsmode op te zoeken, zodat ik ook eens een keertje meedoe =P! Sommige dingen die ik koos zaten toevallig al in de top 5 dus dat was natuurlijk mooi meegenomen. Hoe dan ook, ik deel die top 5 graag :

1. Oranje!

Ja, echt waar onze eigen Hollandse kleur! Dit komt natuurlijk goed uit met het EK <3! En het is hierboven te zien in de fashionshow van Jean Paul Gaultier!


2. Nerdy Prints.

Ik ben hier zelf niet zo'n fan van, maar ik weet dat heel veel meiden hier helemaal weg van zijn. Vaak hoor ik dan bloemenprintjes. Tsja, het is je stijl maar net =P! In ieder geval, dit komt ook in en de printjes kunnen van alles zijn. Als het maar "nerdy" is =P! De foto hierboven is trouwens van de fashion show van Anna Sui!


3. Candy Pastels.

Deze trend vind ik dan wel leuk <3! Ik had toevallig ook wat pastel kleurig kleding op mijn lijstje en waarschijnlijk ga ik het ook bestellen <3! Deze stijl was onder andere te zien bij de fashion show van het merk Chloé!


Burberry Prorsum Spring 2012
4. Slee hakken.

Iets wat ik ook wel leuk vind <3!! Ik heb er vorig jaar toevallig een paar gekocht <3! Het is nu bij sleehaken belangrijk dat je let op de luchtige voorjaarsversie van kurk en touw. En verder waren de sleehaken onder andere te zien bij de Burberry Prorsum fashion show!

Bron : Stylebistro.

5. Gele tassen!

Zoals je ziet combineert deze goed met de pastelkleuren ^^! En deze foto komt ook weer uit de fashion show van Cloé!


Dat was alweer de top 5 van de voorjaarscollectie ^^! Voor de rest heb ik als bron nog het tijdschrift Hitkrant gebruikt (ja echt!) en FashionScene! Verder hoop ik dat, ik jullie een leuke post heb gegeven ^^!

Zit er wat leuks voor je bij ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuke foto's! De gele tassen vind ik leuk. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op oranje kleding, niet heel fel oranje uiteraard!
    En nerdyprint, inderdaad als het om bloemenprint gaat vind ik het geweldig!
    Pastelkleuren vind ik ook echt fantastisch! Het staat mij jammer genoeg niet altijd.
    Sleehakken, love them!!!!!!!!!!!
    Alleen gele tassen is niet echt mijn ding helaas. maar dat hangt ook af van wat voor geel. Kanariegeel vind ik niks maar mosterdgeel, WAUW LOVE IT :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke trends! Ik vind bloemetjesprints op een topje wel leuk, maar niet als broek of iets dergelijks haha.
    Verder vind ik de Candy pastels ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjewel! jaa, ik volg je terug, natuurlijk! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat oranje in komt! Zelf vind ik het geen mooie kleur, en juist omdat het zo Hollands is draag ik het niet.

    Leuk artikel!

    xxx

    www.milouetmilou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik haaaaat oranje, ik voel me als ik het draag altijd weer de 8-jarige mij die helemaal blij naar de rommelmarkt op koniginnedag gaat haha.
    chanel heeft heel erg veel gele tasjes, maar chanel is niet echt mijn budget (':
    xxliefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke post! Ik vind de 2e outfit echt mooi. n-n

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke trends komen er in het voorjaar! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de pasteltrends altijd leuk! :) Ben benieuwd wat er dit jaar allemaal gaat inkomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts