Vampire Suck review!

Haii, ik heb eindelijk na al die tijd eens de parodie (grappige) versie van Twilight gekeken! Dus de film Vampire Suck. Toen ik de trailer zag was ik eerst niet zo enthousiast, omdat er eigenlijk veel voor de hand ligt. Hoe dan ook, deze kerstvakantie had ik toch tijd en ben ik deze film met mijn zusje gaan kijken.

Uiteindelijk vond ik de film niet zo heel slecht. Ik heb wel gelachen, dus er zat wel humor in. Maar deze film stond in de flop 100 en was genomineerd voor slechtste regisseur, slechtste scenario enz. xD. Nou was het misschien geen super film, maar hij was in sommige opzichten wel grappiger dan andere films die ik gezien had. Zo'n flop was het dus ook weer niet =].

De trailer vond ik zelf niet zo heel goed, maar ik zet die er toch maar even bij :
Soundtracks :

1. My Panties - Magicwandos.
2. Succubus Baby - Magicwandos.
3. Believe Nothing - The DeeKompressors.
4. Late Night Superstar - Revival Chiefs.
5. Are We On - Killdeer.
6. I Miss You - Arlaner.
7. Hey Eddie - Barnetta.
8. It's Raining Men - Kelly Kass.
9. My First Wish- Miss Eighty 6.
10. She's Going Down- Ali Dee.
11. All the Way Up - Alana D
12. On Fire - Classic.
13. The Hustle - The 26th Street Boyz.
14. If I Was Your Vampire - Grecia Godliss.
15. Wango Tango - Danielle Barbe.
16. There I Stand - Madlife.

Heb jij de film gezien ?? Zo ja, vond je het echt zo'n "flop" ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik heb de film niet gezien maar ben nu wel heel nieuwsgierig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb hem ook gezien, maar vond hem maar niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij leek mij niet zo heel leuk, maar ik moet al om dat plaatje lachen! xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben een echte ik-heb-twilight-al-100-keer-gezien fan ^^) Ik heb deze versie niet gezien, dus het maakt me wel nieuwsgierig. Meestal ben ik niet zo van de parodie├źn, maar ach... ik kan ze downloaden, ds mss waag ik het erop ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts