Tag : 11 vragen!

Jhee weer eens getagd =]! En dit keer door wel vijf personen! Deze vijf lieve personen zijn : Amy-Denise, Luna, Maartje, Esmée en Joyce <3! Dus thank you very much <333! Hahaha ik denk trouwens, dat dit mijn langste tag ooit wordt!

Er zijn wel een aantal regels aan deze tag verbonden:
1.Plaats de regels van de tag op je site
2.Iedereen die wordt getagged moet 11 dingen over zichzelf vertellen 
3.Antwoord de 11 vragen die degene die je heeft getagged heeft gemaakt en bedenk 11 nieuwe vragen voor degene die jij gaat taggen
4.Je MOET de tag doorgeven aan 11 andere
5.Ga naar hun pagina en laat ze weten dat ze zijn getagged zijn.
6.Je mag niet iemand taggen die deze tag al heeft gekregen
7.Geen trucjes bij het taggen! Je MOET echt 11 mensen taggen en dus geen klets zoals ‘Ik tag iedereen die dit leest’ of ‘Ik tag iedereen die deze tag over wil nemen.


11 feiten over mijzelf :
1. Ik wil ooit eens het Chinese Nieuwjaar vieren =]! Het lijk mij best wel cool om mee te maken en het is weer eens wat van een andere cultuur. Voor de mensen die vandaag het Chinese Nieuwjaar vieren : kung hei fat choi <3!

2. Ik zit in 4 havo.

3. Ik spreek de talen Engels, Duits, Nederlands en Frans =P.

4. Ik wil later iets van 5 kinderen haha =P.
5. Ik wil later in Engeland wonen. En dan het liefst in Londen of in de buitenwijken ervan. Als het maar dicht bij Londen is <3!

6. Ik ben na mijn Dance Academy verslaving overgegaan op een nieuwe verslaving : Pretty Little Liars <3!

7. Ik raak vaak dingen kwijt of vergeet veel =P.

8. Ik schrijf vaak en dan ook echt heel vaak met smilies! Dat is een schrijvers stijl van mij die ik misschien nooit afleer. Ik vind het handig, omdat mensen dan zeker weten hoe ik een zin bedoel. Soms kunnen zinnen anders overkomen en daarom zijn smilies juist zo handig. En het ziet er ook nog eens eens stuk vrolijker uit =P!

9. Als ik in de douche zit dan stroomt mijn hoofd vol met ideeën haha. Daarom zit ik er waarschijnlijk ook te lang onder. Dan ben ik zo in gedachten verzonken, dat ik me niet bezig houdt met de tijd. Maar genoeg over mijn douche ervaringen haha, dit wordt anders te persoonlijk :bathing:xD!

10. Ik ben extreem zenuwachtig voor toetsen! Ik slaap moeilijk, drink veel en dan vooral koffie om wakker te blijven en dan later stop ik weer iets kalmerends in mijn drinken enz.. Niet echt gezond lijk mij om iedere keer af te wisselen van kalmerend middel naar een middel waardoor je wakker blijft. Maar ik heb geen idee hoe ik nou het beste mijn toetsweek moet ondergaan!
11. Ik houd van parfum en nagellak <3! Hoe meer hoe beter hé <3!

De vragen door Amy-Denise :

- Wat voor items vind je het meest in jouw kast?

Longline shirts =P!
- Speelt muziek een belangrijke rol in jouw leven?

Ja, maar wel wat  minder dan eerst. Ik maak nu wel een boek met allemaal artiesten erin en ik neem nog steeds veel clips van TV op =P.
- Wat is jouw droomvakantie?

Hmm, moeilijk. Oh wacht mijn droomvakantie is een WERELDREIS <3!
- Is er een persoon waar je niet zonder kan?

Familie en vrienden =P.
- Steun je een goed doel?

Nee, meestal eindigt dat geld in de zakken van een baas van het goede doel, in plaats van het goede doel zelf. Maar mijn ouders steunen wel van die natuurbehoud organisatie's.
- Maak je goede voornemens en hou je je eraan?

Soms maak ik ze, maar meestal houd ik mij er niet aan. Nou was een van mijn voornemens voor dit jaar overgaan naar 5 havo, dus ow ik wil die echt waarmaken <3!
- Favoriete snack?

Heb ik niet =P.
- Droomjob?
Ja, als je zoiets vraagt dan zou ik denken aan model natuurlijk. Maar dat wilt iedereen wel lijkt mij!
- Wat heeft je voorkeur, PC of Mac?

PC, want ik heb nooit met een Mac gewerkt =P!
- Bij welke sociale netwerken ben je aangemeld?

Blogger, Facebook, Twitter (al doe ik daar niet veel mee), Tumblr, Hyves, Bloglovin en voor de rest kom ik even nergens op =P.
- Heb je een lievelings getal?

Nee =P.

Vragen door Maartje :

- Wat vindt jij erger, sokken in sandalen of een te korte broek?
Sokken in sandalen denk ik xD.
- Wat zou je aan jezelf willen veranderen?
Uhm meer zelfvertrouwen.
- Volg jij altijd de laatste mode?
Nee!
- Wat heb je liever, een goeie film of een goed boek?
Een goede film. Ik wordt snel slaperig van lezen haha.
- Wie is je favoriete acteur/actrice?
Uhmm die is moeilijk. Qua actrice denk ik Hilary Duff (jeugdherinneringen =D).
- Aan welke celeb erger jij je?
Kim Kardashian. Begrijp me niet verkeerd hoor, maar ik vind gewoon dat zij teveel overal inbeeld komt, terwijl ze naar mijn idee niet zoveel belangrijks doet. Ik weet dat ze een realityserie ofzo heeft, maar kom op, dat kan iedereen toch xD??
- Wat zou jij never nooit dragen?
Ik denk wijde pijpbroeken. Ik droeg ze vroeger, maar  toen ik de skinnyjean en de baggyjean ontdekte was ik eindelijk van de vreselijke broeken af!
- Hoe zou je jezelf omschrijven?
I'm unwritten xD. Ik heb echt geen idee =P. Meestal gek en vaak stressend =P.
- Wat is je favoriete winkel?
Die heb ik niet heel erg, al vond ik de Bershka in Barcelona super!
- Wat is je aller grootste blunder?
Ik was ooit in TexMex en doen dachten een paar vrienden grappig te zijn en door mij in een prullenbak te stoppen. Natuurlijk wilde ik dit niet en toen mijn vrienden mij probeerde mij mee te trekken, greep ik me snel vast aan een vriend. Ik dacht dat ik een deel van zijn broek beet had en hoe harder mijn vrienden mij mee trokken, hoe steviger ik die broek beetpakte. Helaas greep ik mij vast aan een verkeerd deel van die vriend en had hij erg veel pijn. Oeps! Gelukkig begreep hij het en was hij niet boos =]!
- Welk kledingstuk hangt het meest in jou kast?
Zie antwoorden bij Amy-Denise hierboven =P.

Luna's vragen kan ik helaas niet doen. Mijn computer weigerd sinds kort sommige blogs, waaronder haar blog. Als ik op haar berichten klik, dan kan ik niet meer naar beneden scrollen, reacties geven en uiteindelijk word het beeld wit. Nou heb ik dit nooit meegemaakt en bij de meeste blogs werkt alles nog wel, dus als iemand mij kan helpen <3??

Vragen van Joyce :

1. Wie vind jij een inspirerend persoon?
- Sommige bloggers die ik volg =P. Soms zitten er een paar hele goede tussen <3!
2. Wat vind je leuk om te doen?
- Fotograferen en reizen. Dat doe ik het liefste in mijn leven <3!
3. Als je een dier mocht zijn, welke zou het dan worden?
- Iets katachtigs =P. Zo schattig en mooi <3! Alleen wil ik niet gecastreerd worden, dank u xD!
4. Welk product vind jij een absolute miskoop?
- Uhmm ik kan eigenlijk niet echt iets bedenken =P.
Welke CD zou jij snel kopen als je in de cd-winkel bent?
Een Tokio Hotel CD of Shakira CD denk ik =P.
6. Sinds welke leeftijd draag je make-up?
Uhm sinds mijn 14e denk ik. Dat is al een lange tijd geleden zeg!
7. Facebook, Hyves, Msn of Twitter en waarom?
Facebook. Daar doe ik het meeste mee. Hyves wordt saai en ik houd er niet van om 1000 mensen te accepteren als vriend, want het is geen wedstrijd en wat heb ik eraan om mensen toetevoegen die ik nooit spreek!
Welke jongen vind jij echt super hot?
Bill Kaulitz. Easy Question :hearteyes:!
Wat is je favoriete kleding merk?
Ik had vroeger iets met Melrose, maar dat merk is kwalitatief achteruit gegaan, dus nu weet ik het niet helaas.
Welk bordspel doe jij het liefst?
Scrabble haha xD.
Als je één ding mocht meenemen of vakantie, wat werd het dan?
Mijn Canon Camera <3!

Vragen door Esmée :

1. Wat is het mooiste wat je in je leven hebt bereikt tot nu toe?
Uhmm, havo 4 denk ik.
2. Waar heb je een vreselijke hekel aan?
Mensen die op een rot manier roddelen. Iedereen roddelt natuurlijk, maar zolang dat binnen een bepaalde groep blijft vind ik het nog niet zo'n probleem. Maar wanneer je diegene ermee gaat lastigvallen op welke manier dan ook, nou dan heb je mij pissed!
3. Wat is het beste koopje dat je ooit bent tegen gekomen?
Catrice nagellak. Hahaha klinkt misschien vreemd, maar sinds ik dat kocht had ik door dat er weldegelijk verschil in kwaliteit zit. Catrice was mij in ieder geval erg goed bevallen <3!
4. Wat is je favoriete tv programma?
Holland's Next Top Model!
5. Wie is je grote voorbeeld en waarom?
Ik heb niet erg een groot voorbeeld, al zie ik somige bloggers wel als een inspiratiebron <3!
6. Wat draagt vriendschap bij aan jouw leven?
Gezelligheid en vrolijke buien <3!
7. Wat is je ideale vakantiebestemming? 
Ideale vind ik moeilijk, omdat er zoveel is wat ik wil. Sowieso wil ik ooit nog eens naar Trinidad. Dat is een eiland in de buurt van Venezuela (waar ik trouwens ook nog heen wil haha).
8. Wat is een van je favoriete quotes?
Ik had er een van Eminem, maar ik weet echt niet meer hoe die quote ging. Maar de quote's van Eminem en Drake vind ik meestal wel goed =P. En de quote : Bitch please, your vagina has been used more then google xD.
9. Wat is je favoriete moment van de dag?
Etenstijd =D!
10. Als je je voornaam zou kunnen veranderen, zou je dan anders willen heten? En zo ja, hoe dan?
Kimberly denk ik =P. Maar ik vind mijn eigen naam wel oké hoor ^^!
11. Welk woord of zin gebruik je vaak?
"Wtf" natuurlijk xD. En "grapje" en "serieus".
 
Questions voor de bloggers die ik ga taggen :

1. Denk je dat  mensen kunnen veranderen ??
2. Wat is het laatste restaurant waar je bent geweest en waarom was je daar ??
3. Jij bent gelukkig ?? Waarom wel, waarom niet ??
4. Welk nummer zit vandaag vast in je hoofd ??
5. Waarheen wil je later op vakantie/reizen ??
6. Heb je een soort "emotioneel litteken", die je je hele leven al bij je draagt ??
7. Waar kijk je dit jaar naar uit ??
8. Wat maakt jou, jou ??
9. Ben je op dit moment verliefd ??
10. Wat is jou favoriete vraag om aan andere te stellen ??
11. Wat is het laatste concert waar je heen bent geweest ??

Ik hoop dat jullie uit de vragen kunnen komen ^^! Dit zijn in ieder geval de getagde :
1. Jelijn en Saskia.
2. Inge.
3. Shannara.
4. Robin.
5. Channah.
6. Marit.
7. Renate.
8. Elke.
9. Marleen.
10. Judith.
11. Cynthia.

Succes <3!

xx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat een leuke tag! :D

    Liefs Manon
    Believe-in-your-own-dreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die heb ik ook gedaan, leuk is hij toch.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wilde je ook vragen hem te maken! Haha, maar dat hoeft nu al niet meer, ik heb je antwoorden al gelezen :)





    I tagged you in my blog post, it's a little sort of tagging game in this blogger world I guess :) Just take a look, I hope you will join the game! It only takes a couple of minutes. Here's the link:

    http://jemappelleannemarie.blogspot.com/2012/01/diary-tagging-game.html

    X Annemarie from http://jemappelleannemarie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een vragen zeg haha wel erg leuk, en ik heb dat probleem ook ik zie sommige blogs ook niet terwijl ik ze eeerst wel gewoon kon bekijken, wil je me laten wete als je weet wat het is?

    Groetjes

    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je mijn vragen beantwoord hebt! En bij die foto van Bill werd ik spontaan vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk!
    Echt leuk om antwoorden te lezen van vragen die ik heb bedacht haha!
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haaa, die quote! Hij blijft geniaal. Leuke antwoorden! En amazing vragen heb je gesteld. Ik heb hem al ontvangen, maar ik vind je vragen leuk dus doe hem nog een keer! :D Thanks Katy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt super leuke tag vind ik het, je hebt hem heel leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke om te lezen. En bedankt om mij te taggen. :) Ik ga hem zo snel mogelijk proberen in te vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk dat je me hebt getagd! ik probeer er een post van te maken,,
    ik heb het nog wel erg druk met veel andere artikels!;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke tag! Ik doe helaas niet aan tags. Sorry! X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten