Student is betrapt met wel 56 spiekbriefjes!

3861037588_dc2fb41a12_large
Een van de ergste dingen die je kan meemaken op je examen : betrapt worden met spiekbriefjes! Ik had vandaag ook mijn eerste toetsen en ik was mega zenuwachtig. Ik kon bijna overgeven zo zenuwachtig! Maar de toetsen gingen bij mij wel oké, denk ik.

Alleen voor deze Zweedse student uit Umeå pakte zijn examen heel anders uit. Hij is namelijk betrapt op 56 spiekbriefjes! Dan kan je je afvragen was diegene nou heel onzeker of heeft deze student echt niks gedaan aan zijn examen ??

De student van de universiteit mocht even naar de wc, maar bleef erg lang weg. Ondertussen heeft een surveillant een opgevouwen A4'tje gevonden op zijn stoel. Bij de terugkomst van de student werd daar natuurlijk wat over gezegd, waardoor de student schrok en op zijn knieën viel. Toen werd het nog even erger, want toen hij viel kwam er ook nog een spiekbriefje uit zijn mouw tevoorschijn! Daarna moest hij zijn zakken legen en bleek in totaal 56 spiekbriefjes bij zich te hebben =O! Daar gaat dus je examen in een kort moment aan je voorbij.

Ik denk dat ik helemaal gek zou worden als dit mij zou overkomen! Nou doe ik niet aan spiekbriefjes, dus dit zou mij niet horen te overkomen, maar ik vind het wel heel erg.

Hebben jullie wel eens spiekbriefjes gebruikt ??

Ps. bedankt aan iedereen die mij succes heeft gewenst voor mijn toetsweek <3! Ik moet nog even door met leren, maar ik heb er al twee opzitten =]!

xx Katy ^^!

Reacties

  1. Oeps, bij frans en duits schreef ik een keer grammatica op mijn arm en zinnen op een briefje. 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik schrijf het altijd tussen mijn vingers, dat werkt zó perfect! haha, maar zovaak spiek ik nou ook weer niet.
    leuk dat je me volgt, ik volg terug! ♥
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de tweede klas had ik wel eens spiekbriefjes ( gelukkig nooit betrapt ), maar ik doe er nu niet meer aan. Je moet leren van je fouten, vind ik.
    Het lijkt me zo erg als je op zo iets wordt betrapt met je examens, maaar who, 56 spiekbriefjes?! Hoe wil je dat doen met surveillanten?!

    Succes nog!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, zonde! Niet alleen dat hij zijn examen heeft verpest, maar ook de tijd die hij er heeft ingestoken. :') Oh ja, tuurlijk. ;D Ik heb ook een keer gehad dat ik hem ineens kwijt was, lag hij onder mijn stoel, fail.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omygosh haha, dat is wel heel erg! Ik heb nog nooit spiekbriefjes gehad :P. Ik vind dat dat gewoon niet hoort, dan moet je maar gewoon goed leren. Heb je niet goed genoeg geleerd, is het gewoon je eigen schuld! Maar misschien praat ik wel heel makkelijk, want zelfs als ik helemaal niet geleerd had haalde ik sowieso voldoendes haha!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh dat is erg zeg! En nog wel tijdens zijn examen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. succes! ga je voor je examen? ik heb volgende week gewoon toetsweek. wat ontzettend dom van die student!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor je reactie!
    Inderdaad, bij een onbekende, en dan bekent worden via YT is wel oke! Heel goed en leuk zelfs! Maar vanaf een bekende. En dan is het ook nog vreselijk! haha.

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ps. leuk berichtje! Wel erg veel spiekbriefjes zeg! Je zou toch bijna niet meer weten waar welk onderwerp zit! Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb bijna nooit spiekbriefjes, maar gebruik mijn rekenmachine deksel ding, hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow , dat zijn wel erg veel spiekbriefjes. Heb het eigenlijk nog nooit gedaan. Buiten al overschrijven van de persoon voor u ook me tel dan wel , haha . ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow 56 briefjes! waar steek je die dan allemaal wel niet? Ik heb dat eerlijk gezegd nog nooit gedaan, ik ken mijn leerstof altijd :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oepsss, wat een blunder! wel een leuk verhaal haha. ik gebruik tegenwoordig geen spiekbriefjes meer, maar heb het vroeger wel gedaan. dan schreef ik mn hele arm vol op stopte ik allemaal briefjes in mn mouw!
    liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik gebruik elke toets dat zijn er zo ong 5 per week

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten