School agressie!

School, ik word er gek van! Ik heb echt zware dagen en gooi nog eens een boek door mijn kamer! Cynthia (bovenste foto) en ik hebben maar elkaars aantekeningen een beetje overgefotografeerd, want we hebben verschillende leraren. Dus tip als je alles goed wilt doornemen : neem elkaars aantekeningen ook over =P.

Hoe dan ook, ik ben nog lang niet klaar met mijn toetsweek en moet veel leren. Dus dit was even een snelle post tussendoor ^^!

Iedereen succes en sterkte die ook toetsweek (of misschien al examen) heeft <3!

Hoe was jullie weekend =]??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. succes:P
    en hou je boeken een beetje heel je hebt ze nog nodig. haha
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, nog steeds toetsweek? Vervelend! Heb je wel gewoon vrij of moet je ook nog naar school? Good luck in ieder geval, uiteindelijk is het voor een goed doel. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. blegh, me hate school! =S veel succes nog!

    p,s ; ik heb je getagd op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts