Review ; NYC nail polish, number 206, East Village!

Weer eens een nagel review en dit keer voor het eerst eentje over NYC nagellak <3! Dit lakje heet East Village en ik heb deze gekocht, omdat de kleur in de buurt kwam van een lakje dat ik eerder had : Essence - 01 Caribbean Sea. Helaas verkochten ze die nagellak niet meer dus ben ik naar een nagellak gaan zoeken die erop leek : East Village! Deze is alleen net ietsjes lichter!

Nagellak informatie : Het lakje bevat 9,7 ml. Prijs : 2,29 Euro.
Voor alle lakjes van NYC klik hier!

Toen ik de nagellak voor het eerst gebruikte merkte ik al gelijk hoe vloeibaar deze nagellak is! Echt onwijs handig en alles blijft niet zo aan de bovenkant van je kwastje plakken. Wel moet je het lakje vaak overlakken, want hij dekt niet goed. En dan kun je je afvragen of die 9,7 ml nog wel echt zoveel is.

Als je een laagje hebt, is het inderdaad in minder dan een minuut droog. Maar als je meerdere laagjes doet, dan duurt het wel wat langer dan die minuut die je beloofd wordt. Alsnog droogt deze redelijk snel. Ook nog apart aan de kleur is dat deze kleur lichter toont dan je zou verwachten. Verder vind ik het uiterlijk van NYC wel mooi <3!
Mijn conclusie : Ik ben er blij mee ^^!

Hebben jullie wel eens een NYC nagellakje geprobeerd ?? Anyways hoe vind je de nagellak <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Mooie nagellak, de kleur is ook best speciaal, vind ik. :D Een aparte blauwe kleur. Nooit verwacht dat NYC zo goed zou dekken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts