Review ; JolieFrance, Gold Glitter!

Haii bloggers <3,

Vandaag geef ik eens een review over een redelijk onbekend merk (in Nederland dan), namelijk Jolie France! Ik heb deze gekocht in Hongarije en wilde er nog graag een post over doen.

Informatie Jolie France, Glitter Gold : Bevat 12 ml. Zal tussen de één en twee euro zitten (Hongarije verkoopt spullen voor lage prijzen).

Review :

Dit lakje heeft een erg dikke kwast, waardoor het lakken niet altijd makkelijk gaat. Tenzij je natuurlijk je hele nagel zou doen, dan ben je vrij snel klaar. Maar zoals je ziet op de foto hieronder, heb ik deze nagellak gecombineerd met een andere nagellak ( NYC, East Village).

Verder droogt deze nagellak lekker snel en dekt ook goed <3! De kleur vind ik sowieso al super trouwens ^^! Deze heeft een redelijk aantal glitters. Misschien niet goed op de camera te zien, maar het resultaat is voor mij geslaagd =]!

Wat vinden jullie ervan ??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten