Review ; Claire's Cosmetics, number 38!


Laatst liet ik jullie een review zien over W.I.C. nagellak : Honolulu. Later heb ik nog een kleurtje van mijn zusje geleend. Die lakje is van de Claire's en is een lakje dat je over je gewone nagellak kan doen. Mijn zusje heeft deze nagellak trouwens gekregen voor 1 euro (vanwege een special cadeau pakket)! Lekker goedkoop dus. In de winkel Claire's heb ik ook nog nagellak flesjes gezien die met deze nagellak overeen komen en die kosten dan weer 2.50 (euro). Dus dit soort flesjes zullen ongeveer zoveel kosten =P.

Het is een heel mooi lakje en niet moeilijk om aan te brengen. Die glitters zijn niet zo heel heftig te zien maar ze zitten er wel. Het voordeel van deze mini glitters is dat dit er gemakkelijker af te halen is dan bij andere glitter nagellak. Wel een nadeel is dat als je het te heftig doet het er naar mijn mening een beetje kinderlijk uitziet. Maar het is maar net wat je smaak is =P.
Het flesje bevat verder nog 9 ml. =P! En dat zwarte stickertje (zie eerste foto) heb ik trouwens via de Girlz! gekregen =]! Als je een abbo hebt dan heb je deze stickertjes waarschijnlijk dus ook ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ow wat leuk!! bij het begin plaatjes verwachtte ik niet dat het zou gaan om de glitter nagellak. Maar dat zag ik het 2e plaatje wel ;D Mooi hoor :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou niet zo van claire's nagellak!
    Wel mooie foto<3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet ze inderdaad niet echt, maar dat maakt de andere nagellak er niet minder op! Het strikje is echt heel cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb hier nog geen lakje van, maar mooi kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten