Oud en Nieuw vieren in Rotterdam!



Haii bloggers <3! Waarschijnlijk hebben sommige van jullie al op televisie wat leuke beelden van het vuurwerk in Rotterdam gezien =P. Ik was er die avond gelukkig bij! Ook namen we nog een vriendinnetje (Daisy) van mijn zusje mee trouwens =].

Al toen we naar Rotterdam onderweg reden, werd het, hoe meer je dichterbij Rotterdam kwam, hoe meer vuurwerk je alle kanten opzag gaan. In Rotterdam zelf was het super druk en was er overal vuurwerk te bekennen. Ook het cobra (hardste vuurwerk) vuurwerk was er =D. En ondanks de drukte hebben we toch die avond een goed plekje kunnen vinden om van het vuurwerk te genieten <3! Hier zijn enkele foto's van de vuurwerkshow :



De vuurwerkshow was spectaculair en super mooi om naar te kijken! Wel jammer was het vele rook. Er werd zoveel tegelijk afgeschoten en het leek niet op te houden. Maar misschien was het net iets te veel tegelijk, want soms verdween het vuurwerk in de rook en zag je niet altijd alles. Ik denk dat ze beter minder vuurwerk tegelijk hadden kunnen doen, want dan duurde de show langer en kon je meer zien. Je kan aan de andere kant staan, maar dan zit de Erasmusbrug voor het vuurwerk en dat vind ik minder. Hoe dan ook, de sfeer was er zeker! Iedereen telde natuurlijk af en overal waren mensen het Nieuwjaar aan het vieren! Natuurlijk hadden de bezoekers ook vuurwerk bij, dus na de show kon je nog steeds genieten van al het sier- en knalvuurwerk <3!

Mijn zusje had de hele show gefilmd, dus als je nieuwsgierig bent naar de show bij de Erasmusbrug :
Verder had ik nog een foto van na de show in Rotterdam :
Wel een drama dat je moet weten als je er volgend jaar ook bent : Parkeren en weggaan. Een plek zoeken is al een hele klus als je niet vroeg genoeg aankomt in Rotterdam, maar als jij weggaat ben je niet de enige. Wij stonden dus in de file op de parkeerplaats xD! Natuurlijk botste een auto tegen iemand anders aan en als mensen teveel op hebben komt er wel eens een ruzie. Toen die mensen maar bleven ruziën met elkaar besloten mijn ouders maar zo snel mogelijk om te rijden =]!

Maar na dit verhaal van mij moet je ook weer niet denken dat het zo gevaarlijk is hoor. Er gebeurd wel eens wat, maar je loopt niet elke tien seconden tegen een probleem hoor ^^!

Laters waren we in Spijkenisse en hebben we daar nog wat vuurwerk afgestoken :
Ikke met sterretjes in mijn hand ^^!
De laatste foto's waren van onze fontein ^^!

Ons Oud en Nieuw was in ieder geval geslaagd en ik hoop dat het bij jullie ook zo was! Waar en hoe hebben jullie Oud en Nieuw gevierd ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Zoo jij hebt mooie foto's gemaakt van het vuurwerk! knap joh!! mij lukte het echt niet whahaah
    xxx
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's zeg! Wauw, je ziet het vuurwerk echt goed, geen lichtbollen. :p Mooi vuurwerk! Ik heb ook even naar de brug van Rotterdam gekeken, perfecte plek om zoveel vuurwerk af te steken, ik houd daar echt van. :D Groot gelijk dat je er naar toe ging. Nog de beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gave foto's van het vuurwerk in Rotterdam! Ziet er erg leuk uit (: Balen van dat rook en dat je daardoor niet alles kon zien :(
    Die foto met dat sterretje die je ronddraait is supervet!

    Gelukkig Nieuwjaar en de beste wensen voor 2012 (:

    xxLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie foto's heb je gemaakt zeg. En wat super gaaf dat je daar bij geweest bent! Was zeker druk of niet? Uiteraard nog een gelukkig nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwwwwwwwwwww jij hebt mooie foto's!!!!!

    Leuk dat je ook bij de brug was, jij had een veel betere plek dan ik. Stond je in zuid of aan de andere kant?
    Ik stond aan de andere kant (tropicana), gelukkig hadden we niet die hele drama met parkeren en files omdat het voor mij op loopafstand is :D
    Maar wij zagen op den duur die hele brug gewoon niet meer door al die rook! En inderdaad op den duur zag je de helft van de vuurwerk ook niet meer door al die rook whahha.
    Maar het was wel super mooi, dat zie je ook aan jouw foto's :D
    10
    9
    8
    7
    6
    5
    4
    3
    2
    1
    HAPPY NEWYEAR
    WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw mooie foto's ! wat voor camera heb je, haha ?
    gelukkig nieuw jaar. ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf, vuurwerkfoto's maken is best moeilijk maar het is je echt mooi gelukt!
    Happy newyear,
    X, Lucy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er mooi uit! Ik heb oud en nieuw met vrienden gevierd. Eerst bij mij thuis lekker eten, en daarna naar het vuurwerk in Antwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat je er bij was in Rotterdam! Rotterdam is voor mij best dichtbij, maar wij besloten vanwege de drukte niet te gaan. Je hebt hele mooie foto's gemaakt! Jammer van de rook, maar dat hou je altijd, ook als je weinig vuurwerk afsteek, want bij ons in de straat was het ook en het lijkt me dat bij ons niet zo veel werd afgestoken als in Rotterdam, al was het wel veel haha.

    Nog een gelukkig nieuwjaar.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, mooie foto's zeg!
    jij ook een gelukkig nieuwjaar. <3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zag er super tof & gezellig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De schoenen moeten eerst nog binnenkomen maar dan maak ik zeker een outfit post! Bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten