Open dag : Grafisch Lyceum.

Haii Haii, weer eens een late post van mij, maar ik heb 24 uur niet geslapen door een slaapfeestje van een vriendin van mij xD!

Hoe dan ook, ik wilde vandaag nog wat schrijven over de open dag van het Grafisch Lyceum. Het Grafisch Lyceum is een school waar je heen zou kunnen gaan na je middelbare school. De reden waarom ik de school toch ging bezoeken was puur uit nieuwsgierigheid. Ik wist dat er op die school ook een fotografie opleiding te doen is, dus wilde even kijken wat dat dan inhield enz.. Ook is het Grafisch Lyceum een kunstschool, dat trekt mij sowieso al meer aan dan een "gewone saaie" school. Alleen dit is wel een MBO school en aangezien ik later een HBO school wil doen, weet ik niet of het veel zin heeft. Maar ja =P.

Ps. de eerste foto van die tekening is mooi, vind je niet ?? Ik weet niet door wie die tekening gemaakt is, maar je staat er toch wel van te kijken van hoe mooi die tekening gemaakt is!

Je had ook nog veel meer tekeningen trouwens, waaronder deze :


Je zou maar een tekentalent zijn!

Ik ben in ieder geval als eerste met mijn zusje naar de fotografie afdeling gegaan. Die was anders dan verwacht! Toen ik aan fotograferen dacht, dacht ik aan landschappen en bepaalde spullen, maar ineens zag ik een lokaal die leek op zo'n fotostudio. Dus dit ging meer over de fotografie van mensen :

Haha, daar zit ik dan in ieder geval. Later zag ik ook nog een plaats waar wel spullen gefotografeerd werden, maar van de dingen die ik fotografeer (landschappen en bepaalde gebouwen) zag ik niet heel veel. Maar wie weet, leert die school leerlingen dat ook wel.

Er zaten nog wel leuke fotografie inspiratie's bij ^^ :

Vooral die gast die bovenop die appel zit vond ik grappig =P!

Maar er is in het hele Grafisch Lyceum (van wel 7 verdiepingen hoog!) natuurlijk ook veel meer te zien dan alleen fotografie :

Dit was in ieder geval een deel van de muur =P.


Me zussie gevangen in een hand haha ^^!


Iemand bolletje ??

Weer mijn zussie <3!

En zo is er nog wel meer te zien =P. Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik er nog meer van had verwacht, maar het is zeker leuk om even te kijken of er een opleiding voor je bijzit ^^! Ik denk trouwens dat ik er meer van had verwacht, omdat ik dat hele Amerikaanse beeld in mijn hoofd had (zoals in films =P).

Lijkt jou deze school leuk =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Het ziet er wel leuk uit hoor!
    Bij een dansopleiding had ik ook echt een amerikaans beeld. Ik dacht dat het echt zo een school als Fame was, whahahahha dus niet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt mij een hele leuke school.
    Die tekeningen zijn trouwens echt prachtig, echt respect als je zo kan tekenen!

    Liefs Manon
    believe-in-your-own-dreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, het lijkt mij wel leuk. Vooral de fotografie afdeling. Maar het niveau is ietsjes te laag en ik wil toch nog de gezondheid kant op.

    Dankje voor het volgen ! Ik volg je terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vriendin van mij zit daar ook op school!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf ik ben er vorig jaar geweest met Channah. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er wel gaaf uit, helemaal de eerste tekening, wauw! Ik had er ook meer van verwacht, snap wat je bedoeld! Vaak zie je overal potten verf en mensen die bezig zijn, nobody.. ;')

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor je reactie !
    De Pretty Little Liars boeken zijn echt GE WEL DIG!
    Echt superverslavend! Hoe is de serie? Ik heb er eens 2 afleveringen van bekeken maar ben toen gestopt omdat ik eerst de boeken wou gaan lezen. Ik heb trouwens gehoord dat 'A' iemand anders is in de serie dan in de boeken, hihi... Waar kijk jij trouwens die afleveringen? Ik ben namelijk al zo lang op zoek naar een site waar je die kan bekijken met nederlandse ondertiteling - bestaat waarschijlijk toch niet, haha (;
    Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i love your blog! ik ga je volgen, volg je mij ook?

    http://body-hair-nails.blogspot.com/

    Liefs,

    Estella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave dingetjes daar allemaal! Ik ga ook vaak naar open dagen, zelfs al studeer ik al, maar ze zijn zo inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk om al die foto's te zien! Lijkt me erg leuk om daar te zijn! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er erg leuk uit!
    Dat tekenboek op dat plaatje met dat getekende meisje erop, die heb ik ook! Erg leuk boek.

    xo
    www.milouetmilou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten