Never Say Never review!

Justin_bieber_never_say_never_large
Haii, zijn er toevallig Bieber fans op mijn blog aan het lezen =]?!

Mijn zusje kwam op het leuke idee om in de kerstvakantie 'Never Say Never' van Justin Bieber te kijken ^^! Nou ben ik zelf geen groot fan, maar ik vind zijn muziek wel goed dus dacht waarom ook niet =P!

Ik vond de film eigenlijk wel goed. Ik zag nu dat hij al muzikaal talent had toen hij klein was! Daardoor snap je ook gelijk beter hoe het kan dat hij beroemd is, want hij was vanaf jongs af aan eigenlijk al bezig met muziek.

Ook was het wel leuk om meer te weten over zijn persoonlijke leven en hoe zijn concerten eruit zien. Hij doet zoveel aan zijn concerten en ook voor zijn fans. Soms neemt hij een meisje het podium op en gaat hij voor haar zingen. Ook zie je dat sommige fans gratis tickets krijgen voor zijn concert! Heel leuk ook om al die vrolijke reacties daarop te zien. Je krijgt alleen wel bijna het idee dat de wereld om Justin Bieber draait haha.

Het is alleen geen film zoals normaal. Ik denk dat je het meer moet zien al een documentaire xD. Ik vind deze film anders dan de films die ik gewend ben in ieder geval =P.

Anyways, als je niks te doen hebt en je wilde nog Never Say Never kijken zou ik het doen =P. Het is misschien niet de beste film ooit (al denk ik dat Bieber fans het hiermee oneens zijn xD!), maar het is wel leuk om te zien.

Lijkt het je een leuke film of wil je totaal niks van Justin Bieber zien ?? Als dat laatste het geval is, van wie had je dan zo'n film willen zien =P?!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuk, ik heb er een stukje van gezien maar ik vond 'm eigenlijk best saai. Het boeit me niet echt wat hij allemaal doet :p (ben geen fan)x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben niet echt fan van jb, dus kan er niet over mee praten hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blehhhh ik ben absoluut geen fan van justin bieber haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IEUWW. hahah :P ik had de film wel willen zien van Adele, Jessie J & Katy Perry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier kan ik niet over meepraten want kijk of luister nooit naar hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Katy, wat doe je mij aan? Ik vind hem echt een goede zanger, hij kan zingen, nu wil ik die film zien. Oh gawd, what is wrong with mah?! :') :O! Heb ik een biebervirus?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze allang gezien, als bieber-fan! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten