Little snowflakes!

Eindelijk is er dan sneeuw gevallen! Oké een heel heel dun laagje, maar het is het begin van de "echte" winter =]! Toen ik de sneeuw zag, wilde ik gelijk foto's maken. Haha achteraf denk ik, het is zo weinig wat valt daar nou aan te fotograferen. Maar ik hoopte al zo lang op sneeuw dat ik al helemaal enthousiast was met dit dunne laagje sneeuw haha ^^!

Hier zijn wat foto's :

        De datum natuurlijk op de auto gezet (is me pa erg blij mee xD).

Dit is ons kleine dennenboompje =]!

Het dunne laagje op het hek =P.
Aan het einde heb ik warme thee gedronken, want buiten is het zo koud !

Vandaag zal het op de fiets ook wel zo zijn denk ik! Fijne school/werkdag in ieder geval <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wat een leuke foto's! ik vind sneeuw erg leuk. maar niet als ik er doorheen moet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuuuuuuuuuk ik heb eerlijk gezegd nog helemaal geen enkele foto gemaakt! slecht hahaha

    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh je hebt echt leuek foto's gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :O bij jou viel er meer sneeuw dan bij mij:( haha

    Leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoo en hoe koud was het! Haha hier was het vanochtend wel -5! Veel te koud dus! Ik vind het echt niet leuk! Ik dacht dat het alweer bijna lente was! Ook door alle bloembollen die gewoon begonnen te groeien en nu natuurlijk weer doodvriezen!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben vandaag echt compleet doodgevroren :p
    Anyway, de sneeuw vind ik ook echt geweldig! Ik wil gewoon dat het in het weekend errug hard gaat sneeuwen en dat het maandag allemaal weer weg is :) Maar dat zit er niet in geloof ik..
    Leuke foto's!

    En nog bedankt voor je reactie!
    Ik ga je zeker volgen hihi, leuke blog heb je :)

    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ja inderdaad! Was wel een super minilaagje! Maar er lag sneeuw! Maar had het liever niet gehad. Haha!
    Dankjewel voor je reactie! Ik hoop dat ik ook snel gewoon even helemaal leeg kan beginnen.

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha waarom kan het nou niet warm zijn als er sneeuw ligt? hoe ideaal is warme sneeuw? dan met een sneeuwballen gevecht krijg je alleen maar een soort warme sneeuw in je gezicht en dat is dan toch niet erg? en je word nooit koud! ja, laat die warme sneeuw maar komen (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, superleuke foto's! Bij mij heeft het nog geen enkele keer gesneeuwd! Ben nu echt jaloers ! :O
    Ik weet dus nu net pas wie A is! Nouja, in het boek toch. Ik heb net het 4de boek uit & weet nu wie A én Ali's moordenaar is :D Maar ik ben wel benieuwd of het in de serie iemand anders is....waarschijnlijk wel? X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten