Katy ruimt op + Inna - Ai Se Eu Te Pego & La Bamba.

Haii <3!

Vandaag post ik even een leuk nummer van Inna, want ik ben druk mijn kamer aan het opruimen (moet helaas ook gebeuren). Gelukkig is het niet zo erg als vorig jaar :
En deze foto was misschien net de helft van alle troep die ik toen in mijn kamer had!

Hoe dan ook, ik heb mijn vader beloofd mijn kamer op te ruimen, dus met mijn slaperige hoofd doe ik dat dan maar!

Maar om toch iets leuks op mijn blog te zetten, dacht ik eraan om een vrolijk liedje van Inna in mijn post te zetten :

Inna - Ai Se Eu Te Pego + La Bamba.
Het waren wel songs die zij heeft gecoverd, maar toch =P!

Geniet nog van jullie laatste dag van het  weekend <3!

 xxx Katy ^^!

Reacties

  1. oei, ik moet ook mn kamer snel weer eens opruimen!

    Love, May
    ohmaygod.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik heb vandaag ook mijn kamer opgeruimd en ik kwam ongeveer uit op twee volle prullenbakken!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je reactie! Haha, inderdaad! Het zijn zooveel vragen! Haha, wow 33 dan ben je echt wel lang bezig! Nou succes ermee! Hihi :D

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hii katy,
    ik heb je een paar dagen geleden getagd, sorry ik kom er laat mee was het vergeten te melden in een reactie
    maar als je hem nog wilt doen, zou leuk zijn :) maar hoeft natuurlijk niet, moet je zelf weten

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk liedje! Opruimen kan soms wel fijn zijn, helemaal als je leuke dingen terug vind! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook pas mijn kamer opgeruimd, ik ben benieuwd hoe lang ik het vol hou om het netjes te houden whahahha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je die cover van Inna post,
    echt leuke versie:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten