Katy Perry : "Now I'm a Sim!"

Kennen jullie ook het leuke spel Sims ^^?! Ik wel en Katy Perry ook. Katy Perry is zelf de gelukkige fan van Sims die nu ook in het spel zal worden gemaakt ^^! Zie je het al voor je om Katy Perry als Sim te hebben =]?? Electronic Arts heeft vandaag aangekondigd, dat ze met Katy Perry zullen gaan samen werken =P. Dus waarschijnlijk kun jij later je eigen Sims in Katy Perry stijl gaan ontwerpen <3!

Katy Perry zei :

"I love how you're able to play out different stories through your Sims characters - giving them different careers and watching them succeed. It's cool to see the Sims' stage performances in The Sims 3 Showtime decked out just like my California Dreams Tour — even my cotton candy video screens are in there! I always like to think of myself as a cartoon, and now I'm a Sim!"

Heb jij al zin om je Sims een Katy Perry stijl te geven ^^?? Of speel je een andere game, zo ja, welke =]??

xx Katy ^^!

Reacties

  1. haha, ik speel heeel af en toe sims, als ik tijd heb. wel ontzettend leuk voor katy perry!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. My husband likes this game. I'll tell him about Katie's new character.

    www.thegirlieblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dus nog nooit Sims gespeeld, maar wil het spel al zo lang hebben, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahah wat leuk! Eerst was ik serieus verslaafd aan sims! maar we hebben het niet meer! :( Erg leuk artikel!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aah wat cool dat zij daarin meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten