Houd jij ook zo van bedeltjes ??

Thomas Sabo - Bedel Eskimo - 0781Thomas Sabo - Bedel Laars - DC0022
Vinden jullie bedeltjes ook zo leuk ^^?? Ik heb vandaag effe wat zitten googlen en kwam bij Thomas Sabo terecht. Bij Thomas Sabo kan je veel verschillende bedeltjes vinden. Zoals je hierboven al kunt zien de Eskimo en de laars. Maar ook bedels voor liefde, religie, eten en drinken, Oosterse invloeden, geluk's bedels, sprookjes, steden, fashion en noem het allemaal maar op!

Ik heb hier een paar voorbeelden :
Thomas Sabo Bedel Ballerina - 0485-007-2Thomas Sabo - Bedel BH - 0631Thomas Sabo - Bedel Sabo Doll Red - 0746Thomas Sabo - Bedel Globe - 0754Thomas Sabo Bedel Chinees Love - 0045-041-10Thomas Sabo - Bedel Love charm - 0705Thomas Sabo - Bedel Fish - 0755Thomas Sabo Bedel Cocktail - 0521-007-4Thomas Sabo - Bedel Beauty Charm - 0745
Wel een nadeel is dat ik persoonlijk de prijs hoog vind voor bedeltjes. Sommige zijn 29 euro, maar er zitten ook een paar tussen van 98 euro! Beetje duur voor zoiets kleins en vervelend als je het kwijtraakt. Maar ja, als je een echte bedelliefhebber bent : Thomas Sabo!

Wat vind je van de bedels ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik vind ze superrrrrrrrrrr leuk, wil ze heel graag hebben maar de prijs houdt mij tegen helaas :(

    Er moet een goedkopere variant komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zitten inderdaad hele leuke bedels tussen zoals de eskimo en de wereldbol, maar tsja de prijs is helaas wta aan de hoge kant. (ik ben een goede verliezer haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een armbandje van Thomas Sabo gekregen voor mijn verjaardag enkele jaren geleden en koop/krijg af en toe een bedeltje. Ik ben er echt heel erg blij mee! Ik heb ondertussen een zwart auto'tje, rode schoen, champagne flesje, laptopje en zwart jurkje. Wat mij betreft een echte aanrader :)

    http://ekatya.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er wel super schattig uit maar de prijs wow:P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze er wel leuk uitzien en ik wou ze ook altijd maar nu geef ik er eigenlijk niks meer om en zeker als ik nu de prijs zie haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er laatst een gekocht voor aan mijn ketting van Ti Sento, maar deze zijn ook erg leuk en schattig!

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik wil zoiets met een kopje thee haha.
    dankjewel voor je tip van de gele tassen, heel lief van je (:
    xxxliefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke bedeltjes zeg! Wow 98 voor een bedel? Damn. :')

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten