Holland's Next Top Model Ananda eist geld van haar contract!

Ananda Marchildon (HNTM 4) eist 65.000 euro op! Waarom ?? Ananda kreeg in 2008 een modellencontract ter waarde van 75.000 euro, maar beweerd zelf dat ze maar 10.000 euro heeft binnen gekregen.

Van modellenbureau Elite (dat het bewuste contract had overgenomen van het failliete bureau MTA)  kreeg ze namelijk te horen dat ze ontslagen werd. De reden van haar ontslag was omdat haar bilpartij te dik was. Op dit moment heeft ze dus maar 10.000 euro verdiend en niet het afgesproken bedrag van 75.000 euro.

‘Ze kreeg plompverloren te horen dat er met de omvang van haar achterwerk geen werk voor haar te vinden was en dat ze dus maar beter kon gaan’, zei haar advocate Dieuwke Levinson-Arps van LA-Law advocaten. Vandaag is in ieder geval het resterende prijzengeld van 65.000 euro opgeÃĢist bij Elite.

Dus blijkbaar heeft niet elke winnares van Holland's Next Top Model veel geluk. Ben wel benieuwd of ze haar geld zal krijgen van Elite.

xx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat oneerlijk zeg! Ze was(IS) echt goed en een beetje billen vinden de meeste veel mooier. Ik hoop voor haar dat ze het geld krijgt.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, als je voor een beetje te dikke billen ontslagen wordt...
    Ik hoop dat ze het beloofte geld gewoon krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja zeg, slaat nergens op!

    Ik heb je getagd!!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las het nu al op MSN, wat zielig voor Ananda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een onzin dat ze daardoor ontslagen is! ik hoop dat ze haar geld krijgt!
    haha, ja, ik ben ook de enige christen in mijn klas en mensen vinden het helemaal raar enzo, dat ik er ook echt wat aan doe. maar ik ben er trots op! (:
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het super erg voor haar! Ik hoop echt dat ze al haar geld nog krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That's terrible! I hope she gets her money!

    ekatya.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Best lullig als je niet al het afgesproken geld krijgt!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een geld. :') Ben benieuwd of ze het geld krijgt. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een onzin! dikke ''billen'' kunnen toch ook mooi zijn? echt een slecht bedrijf...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten