Dance Academy.

Dance Academy Season 2 Promotional Picture - dance-academy photo

Haii medebloggers ^^!,

Ik dacht dat het dit keer wel eens leuk zou zijn om een televisie serie met jullie te delen =]! Ik wilde in ieder geval mijn eerste post over dit onderwerp doen over Dance Academy. Dit was namelijk een van de eerste serie's die ik keek. Het kan best al zijn dat je Dance Academy al gezien hebt, want op Zapp wordt de serie namelijk uitgezonden.

De film : speelt zich af in AustraliĆ« en gaat over studenten die uitgekozen zijn om een opleiding als danser te doen. In dit geval gaat het merendeels om ballet en is de hoofdrolspeelster Tara Webster. Tara Webster is een nieuwe student van de Nationale Dance Academy. Samen met haar medestudenten Katrina Karamakov, Ethan Karamakov, Samuel Lieberman, Abigail Armstrong en Christian Reed leert zij de ins en outs van de ballet wereld kennen.

Ik weet dat ballet misschien niet het meest populaire onderwerp is onder de meeste mensen, maar deze serie is zo leuk dat je bijna zelf overweegt ballet te doen =P!

Trailer - Dance Academy :
Dus als je, je verveeld weet je wat je kan kijken ^^! Op Youtube staat het lekker vol met de afleveringen, dus ik wens je veel kijkplezier. En binnenkort zal ook seizoen 2 verschijnen, dus hoef je niet lang te wachten! In ieder geval, ook al is ballet niet je ding, je kan het natuurlijk altijd proberen te kijken. Wie weet is het wel leuker dan je had gedacht <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Klinkt als een leuke serie. Ik heb net de Amerikaanse serie Hellcats helemaal afgekeken, baal ervan dat er nog geen nieuw seizoen is, en is ook niet zeker of die er komt. Zit nu nog met zoveel vragen want de laatste aflevering was echt een cliffhanger ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ik ook een leuke serie! Ik wist niet dat er nog een seizoen kwam, ik kijk er al naar uit!

    ekatya.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit, heb het nog nooit gezien.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kon het nog niet! Shame on mah. :') Het lijkt mij wel een leuke serie, alleen ben ik niet fan van dansdingen, raar, maar waar. Als er een moord in voorkomt en CSI is ter plaatse, meld het mij! Haha, joke. :') De trailer ziet er wel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gek op ballet, ga dit zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me wel leuk ja, ga eens afleveringen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dol op dansen en daarom ook op dansfilms/series. :D 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het ook een leuk programma. Ik kijk het altijd als ik er toevallig langs zap. Maar misschien had ik beter niet kunnen weten dat je het op youtube terug kan zien aangezien ik moet leren, leren, leren. Dat wordt inhouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts