BoA - Eat You Up

Vandaag ga ik bloggen over BoA. Een artiest die ik toevallig tegen kwam toen ik Step Up soundtracks zocht. Dus dat was ergens in 2009! Ik had vroeger nog geen idee van K-Pop en toevallig bleek ik er dus jaren geleden al naar te hebben geluisterd!

Deze artiest heeft naar mijn idee een heel goed nummer : Eat You Up. Het is iets anders dan de gewoonlijke schattige danspasjes en de hele hele blije clips die ik merendeels heb laten zien. Deze meid danst meer cool dan schattig en haar stijl is (vind ik zelf) een beetje geamerikaniseerd. Verder zou dit nummer ook heel goed kunnen passen in Step Up 2 als soundtrack =P. Trouwens, dit nummer is ook nog eens Engels dus je verstaat tenminste wat ze zegt haha!

Ik ben benieuwd hoe je mening over K-Pop zal zijn na dit filmpje ^^!

BoA- Eat You Up.
Ik hoop dat je het leuk vond om te zien <3! Ik las trouwens laatst nog in het tijdschrift "Stars" dat K-Pop de nieuwe muziekstijl van 2012 wordt en dat er nu al enkele trendsetters mee bezig zijn haha. Ik vind mijzelf nou geen trendsetter, dus ik kon er wel om lachen toen ik dat las, maar het zou mij niet verbazen als K-Pop steeds bekender wordt in Nederland <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten