Winter Time!

20_large
Yeah vanaf vandaag zitten we officieel in het seizoen winter <3! Ook al houd ik totaal niet van de kou, hoop ik toch altijd op wat sneeuw ^^! En omdat het vandaag winter is maak ik net als vorige keer een seizoens post ^^! Hopelijk zie je er wat leuke inspiratie's tussen <3!
indigenousdialogues:

via Pinterest
bluepueblo:

Winter Storm, London, England
photo via ninbra
2lnjtzsx_large
Tumblr_lwki85udeh1r8v72ao1_500_largeTumblr_lwkezj2qnt1qi0fqao1_500_large
woman-taken-by-the-wind:

Fine Feathered Friends by Josephine Holmboe
Tumblr_lwiiufuola1qcatheo1_500_large
Zo poeh dat zijn er veel =O! Als je nu geen inspiratie genoeg hebt! Ik vind winterfoto's meestal wel mooi en dat kun je ook wel zien aan het aantal foto's ^^!

Ook plak ik hier nog even een 100% winter song in. Je kent The Underdog Project vast wel van het nummer summerjam =P. Na het succes van dit nummer kwam het nummer winterjam (hahaha heel verrassend)! :
The Underdog Project - Winterjam.
Ik vind het persoonlijk wel een lekker rustig nummer <3! Het enige wat wij nu nog missen in Nederland is een dik pak sneeuw! Ik hoop dat er sneeuw gaat valen deze kerstvakantie, want dat lijkt mij het perfecte moment ^^!

skrinkles3:

hahaha! I love this movie more than I should.
xxx Katy en een hyper rendiertje ^^!

Reacties

  1. Wat is dat schattigen beesje op dat takje?:D

    Molly is niet miijn kat ze was de poes van me vriend maar die is gister opgehaald door iemand anders:( ander baasje:( ik snap dat je kat nogg mist, het is ook zo raar gegaan bij jou. weet je mischien al wat meer over de oorzaak?

    Hele winterse afbeedingen:D
    xx
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's!!!! Ik mis de sneeuw buiten :(

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts