Victoria's Secret Fashion Show Tonight!

Victoria's Secret! Zeker wel de bekendste fashion show en ook de mooiste <3! Ik vind het persoonlijk leuk en prachtig om te zien ^^! De reden waarom ik er nu over schrijf is omdat er vanavond op NET 5 (volgens HITKRANT) een uitzending van komt ^^!

Er staat : Het is elk jaar een hele happening : de Victoria's Secret Fashion Show. Doutzen Kroes presenteert deze keer de show registratie van deze koningin onder de modeshows. Voor het zover is, vertelt het topmodel over haar privéleven en haar samenwerking met de andere Angels van Victoria's Secret.

Dus ik ben benieuwd ^^! Ik hoop ook dat er veel beelden komen van de fashion show, want die vind ik persoonlijk erg mooi om te zien <3! Ook voor de "oplettende kijkers" van Holland's Next Top Model en Victoria's Secret hadden vast en zeker wel gemerkt dat HNTM zich had laten inspireren door Victoria's Secret ^^!

De modellen waar ik meestal voor kijk bij Victoria's Secret zijn Candice Swanepoel, Miranda Kerr en Chanel Iman =P.

Candice Swanepoel :
Miranda Kerr :
Chanel Iman :
Toevallig drie totaal verschillende meiden haha =P. Maar ik ben echt jaloers op hun!

Verder kijk ik natuurlijk ook voor de kleding met die super mooie vleugels <3! De shows worden altijd op een prachtige manier gedaan en zijn altijd wel verrassend <3!

Ik had op YouTube nog een filmpje gevonden van de bete momenten van Miranda Kerr in de Victoria's Secret Fashion Show :

Ps. het nummer in het filmpje is van Marilyn Manson - Personal Jesus.

En hier heb ik nog een paar mooie foto's van de modellen in de fashion show :

2011 Victoria's Secret Fashion Show - Runway
2011 Victoria's Secret Fashion Show - Runway
Hahaha dan heb je nu wel (als je Victoria's Secret nog niet kende) genoeg gezien om nieuwsgierig te zijn ^^! Op Youtube kun je altijd de Victoria's Fashion Show terug zien =P.
Ken jij Victoria's Secret ook al een tijdje ?? En zo ja, wie is jouw favoriete model <3??

Vannacht op NET 5 om 22:35 uur kan je volgens HITKRANT dus ook nog wat zien van Victoria's Secret model : Doutzen Kroes ^^!

Ga jij kijken ?? Ik wel =D!
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dit is zooooooo mooi!!!
    ik heb het gevoel dat jij best veel weet over dat hele modellen-gebeuren, klopt dat?

    Maar nogmaals erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW!
    Alles ziet er echt ongelooflijk mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo mooi. maar kan me soms dood ergeren aan die dunne lichaampjes.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ziet er allemaal heel erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er echt allemaal super uit!
    maar eerlijk gezegd boeit het me niet zoveel wat ik als 'ondergoed' draag hihi :$

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, mooie foto's! Volgens mij zag ik vandaag de reclame ervan, maar de show, of wat je dan zag, was wel mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten