TexMex!


Gisterenavond ben ik naar TexMex gegaan =]! Een plek waar ik soms kom, omdat het er gewoon leuk en gezellig is om heen te gaan <3! Daarom post ik nu pas (ik ben laat naar bed gegaan xD). Hoe dan ook ik dacht dat het weleens leuk zou zijn om hier over te bloggen, omdat het weer eens iets anders is dan een discotheek =P!

Ik kom al bijna 4 jaar in TexMex trouwens. Texmex is een plek, die meestal vol zit met mensen die een beetje een alternatieve stijl hebben. Vaak metalheads, gothic's en emo's enz.=P. Maar ook mensen zoals ik xD!

Misschien is het ook wel grappig om TexMex van binnen te laten zien (ps. als iemand zichzelf herkent en die foto niet op internet wilt dan reageert diegene maar effe, want dan wis ik die foto =P). Vooral mijn neef staat er vaak op (diegene met ACDC shirt) , maar duh VIP =P!





Texmex heeft een plek om binnen en buiten te staan en ook komen er vaak artiesten die daar optreden. Hoe dan ook, ik vind het er altijd gezellig en het is een leuke manier om mensen te leren kennen. En dat alles zonder internet xD!!!

Toevallig staan er merendeels jongens op de foto's, maar er zijn ook gewoon meiden hoor. Waaronder ik =D! Als je nooit naar zoiets als TexMex geweest bent, zou ik het je wel aanraden eens te doen, want het is echt niet zo anders en eng als de meeste mensen denken =P!

Als jij uitgaat, waar ga jij dan meestal heen ?? En wat vind jij daar leuk aan =]??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Je bedoelt 5 jaar in de paats van 4 jaar! xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, lijkt mij niet zo leuk maar dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, ziet er leuk uit daar. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw gaaf!! ik kom ook altijd in zo'n danscafe/club maar dan bij mij in de stad :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts