Teen Pop!

Haii haii <3!

Ik wilde vandaag weer een een nummer delen die echt in je hoofd blijft zitten =P. Sowieso heb ik deze groep echt wel een maand in mijn hoofd gehad en gelukkig vind ik het nummer ook leuk <3! Het is weer een Koreaanse groep genaamd Teen Pop! De groep bestaat uit zes jongens : C.A.P, Chunji, L.Joe, Niel, Ricky en Changjo =P. Ps. dit zijn slechts namen die ze zelf hebben verzonnen als artiestennamen. Op Wikipedia las ik dat ze andere namen hadden, dus je moet maar kijken als je meer wilt weten op de site (als je op Wikipedia klikt heb je gelijk de pagina van Teen Pop) =P.

De clip is misschien voor sommige van jullie wennen, maar het is echt de moeite waard om te luisteren ^^! Je moet ook eens letten op de danspasjes, persoonlijk vind ik die dansjes er heel leuk uitzien =]!

Hoe vinden jullie deze groep =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten