Taveerne de Resident!


Gisterennacht ben ik uit eten gegaan bij Taveerne de Resident met mijn familie! De Resident is zo'n beetje onze familietraditie. We gaan namelijk al 5 jaar naar hetzelfde restaurant. Verder is de Resident bekend om de lekkere Spare Ribs ^^!

De Resident is trouwens te vinden in het gezellige Den Haag =]!
Op deze foto staan : Joëlle, Channah (met mijn jurkje!) en Tim. Tim en Joëlle zijn nichtje en neefje van mij ^^! Channah is natuurlijk mijn zusje <3!
Bij de Resident was ook onze Spaanse Carola erbij ^^! Dat is het vriendinnetje van mijn neef Rob. Kijk het ze eens leuk hebben met elkaar hahaha =]!

We hebben heerlijk gegeten (als we al 5 jaar hebben gedaan =]). Vooraf : Garlic Bread, hoofdgerecht : Spare Ribs met patat en als nagerecht Dame Blanche (ijsje).
Kijk die heerlijke chocoladesaus eens <3!
Aan het einde natuurlijk een groepsfoto =]! Daniël (vriend van mijn oudste zus Natascha) stond achter de camera, maar hij was er wel =P.

Hoe verliep jullie tweede kerstdag ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Woow, lekker restaurantje!
    Spare rib love. :3
    xliefs'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ijs ziet er zeker lekker uit! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit haha! En ook een nicee blog^^
    Ik ga je terugvolgen (:

    liefs,
    sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super gezellig uit! :D

    Bedankt voor het volgen!
    Ik ga je super toffe blog natuurlijk volgen. ;)

    Liefs Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit! Die dame blanche, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten