Tamara staat model voor Zalando!

Met Tamara (winnares van Holland's Next Top Model 2011) gaat zo te zien alles goed, want ze heeft onlangs nog een leuke fotoshoot bij Zalando gehad ^^!

Tamara mocht speciaal voor de webshop haar favoriete artikelen kiezen om de fotoshoot mee te doen ^^! En hieronder zie je een paar van haar favorieten artikelen :
Ik vind haar fotoshoots natuurlijk goed en ik vind wel dat ze er tevreden over mag zijn ^^! Prachtige foto's <3! Het eindresultaat zal worden gebruikt voor verschillende online en offline campagnes van Zalando. Ook zal Tamara op de cover van een voorjaarsnummer van het Zalando magazine te zien zijn =D!
Extra informatie :

Fotografie: Angela Raab
Styling: Sabine Fisher en team
Haar en visagie: Juliane Polak
Concept: Brechtje Baars
Model: Tamara Slijkhuis (Touché)
Model: Oscar Kinter (Modelwerk)
Muziek: Michael P. Production & Probick

Wil jij weten hoe de fotoshoot backstage is verlopen ?? Hier heb ik in ieder geval het filmpje ^^ :
Dus als je Tamara's look ook wilt hebben weet je wat je te doen staat : Tamara's Look!

Hoe vind jij dat ze de fotoshoot gedaan heeft =]?? En wat vind je van haar look =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ondanks dat ik haar echt stupid vind, zijn het echt mooie foto's. :') haar haar zit echt op elkfoto perfect, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind haar echt zo mooi! ook prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waauw, ziet er super leuk uit!
    ik vind haar zelf niet echt leuk maar ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ik vind haar zo mooi!
    die eerste sport outfit. superleuk.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik vond haar zoo vervelend in HNTM! hahaha
    Dat jurkje op de tweede foto is wel leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar kan je dat eerste nike truitje kopen ? :$
    Ik kan hem niet vinden op zolando, kan iemand anders een link sturen, please...
    Dank uuu

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb vandaag nog even gekeken via de link die ik had, maar ik kreeg de reactie dat de pagina niet meer kan worden weergeven. En aangezien deze post ook in december 2011 is gemaakt, denk ik dat je te laat bent met bestellen. Zalando heeft een groot asortiment en er komen iedere keer weer nieuwe kleren bij. Dus ik denk dat de collectie na januarie alweer is weggedaan. Ik vind het ook jammer! Maar sorry ik heb het niet voor je kunnen vinden =[!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts