Tag: Wat zit er in ??

Tumblr_lwk8gxpy131r8rvt0o1_500_large
Jhee weer eens een tag om te doen. Dit keer heb ik een tag via Chloe <3! Dus heel erg bedankt voor de tag en ik zal proberen de tag zo goed mogelijk in te vullen ^^!

Wat zit er nu in...

Je broekzakken ??

Nu niks =]. Heel soms op school mijn mobiel, maar meestal niks. Ik stop alles in altijd in een tas =P.

Je jaszakken ??

Volgens mij een paar elastiekjes =P.


Je tas die je als laatst gebruikt hebt ??

Waarschijnlijk wat geld en bonnetjes van dingen die ik gekocht heb =].

Je mond ??

Niks, ik ga zo slapen =P!

De koektrommel ??

Hahaha, dat heb ik helaas niet.

De snoeptrommel ??

Chocolade (Merci) en nog chocolade muntjes van Sinterklaas xD. En in de andere waarschijnlijk chips en kauwgom.

De koelkast ??

Food! Kaas, pannenkoeken, sla, tomaten enz. En drinken zoals cola en helaas ook melk (ik houd niet zo van melk).

Je CD/DVD-speler ??

Niks, ik doe alles tegenwoordig via de computer. En op de DVD-speler staan waarschijnlijk opgenomen muziek clips. Die spaar ik altijd en dan maak ik er een DVD van voor later. Dan heb ik alle leuke muziek nog bij mij als ik een oud rimpeltje ben ^^!

Wat ligt er nu op....
Tumblr_lwxmjzvxgv1qzyd2oo1_500_large
Het bureau ??

Schoolboeken,  deo, nagellak removers, pakjes Wicky, posters van Hilary Duff, HNTM/BNTM, Rihanna, Black Eyed Peas,  Lady Gaga en Alicia Keys en ik heb een Sony camera, Black Star by Avril Lavigne, Coco Chanel, NYC nagellak, Claire's nagellak, boek, Grazia, Herôme nagellak, Dove Body Lotion, Collistar make-up, Nail Stickers enz. XD! Ja mijn bureau is een troep geworden!

De salontafel ??

Snoep "trommeltje", kaarsen en een soort plant met een fonteintje =P!

Het bed ??

Een dekbed natuurlijk, een kussen en allemaal mini kussens + tegenwoordig stop ik er elke avond een warme kruik bij =]!

Het nachtkastje ??

Heb ik niet =P!

Het aanrecht ??

Keukenpapier, koffie apparaat, thee apparaat, veel bestek enz. dat schoongemaakt moet worden uhmm een friteuse xD. Verder weet ik het effe niet =]!

De wastafel ??

Tandenborstels en tandpasta. Alle make-up staat ergens anders =].

De grond ??

Een paar schoenen, een sjaal, boeken, een matras, want mijn zusje slaapt in de vakantie altijd bij mij, een kruik, theekopje, prullenbak, school brieven, Douglas tasje met make-up en ow het is hier zo'n troep xD!

De bank ??

Kussens =]!

 

Dat was het dan =]! Ik geef deze tag aan iedereen door die deze tag ook wilt doen ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Haha, deze tag kon ik nog niet! Geweldig al die spullen op je bureau, heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaha, dit is pas een random tag xd Zodra ik thuis ben ga ik hem ook doen:P

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten