TAG : Christmas Tag!

Untitled_7_large
Yeah vandaag twee keer getagd =]! Dit keer een kerstmis tag (dus past goed bij vandaag)! In ieder geval erg bedankt Myrthe en Esmée <3! 
Here we go :

1. Vier je kerst ??
- Ja, ieder jaar weer <3!
 dollface4:

Merry Christmas!
2. Wil je het liefst een witte kerst of een 'blanke' kerst ??
- Een witte kerst natuurlijk <3! Jammer dat het dit jaar niet gelukt is!

3. Met kerst wel of geen kerstboom in huis :merrychristmas:??
- Wel! Dat hoort er juist bij vind ik <3!

 4. En als je dan een kerstboom hebt staan, is die dan echt of nep ??
- Een neppe. Wel handig, want die boom gaat dus nooit dood. We hebben wel in de voortuin een echte kerstboom sinds kort ^^!

5. Doe jij aan cadeautjes onder de kerstboom ??- Soms wel, alleen dit jaar niet. We hebben namelijk een cadeau waarvan het nog onzeker is of we het krijgen. Ik hoop heel erg van wel natuurlijk <3! Maar "de Kerstman" beloofde, dat als het dit jaar niet zou lukken we een dubbel aantal aan cadeau's volgend jaar krijgen ^^!
 N4ef8602a4b030_large
6. Met wie vier jij Kerst ??
De eerste kerstdag meestal met mijn zusje en mijn ouders. De tweede kerstdag wordt gevierd met mijn oom's, tante's nichten, neven en mijn oudere zus met haar vriend =]!

7. Welke kleur heeft de decoratie van je kerstboom thuis ??
Bruin, wit, zilver, rood, blahblah. Wij doen heel veel kleuren ^^!

8. De dag na Kerst; tuigen jullie de kerstboom dan gelijk weer af of genieten jullie nog eventjes na en laten jullie de boom nog staan voor de gezelligheid ??
Geen idee eigenlijk! Maar ik hoop dat de boom nog even blijft staan <3!
N4ef860465abdc_large
9. Heb jij je huis en/of  kerstboom helemaal versierd of helemaal niets/niet veel gedaan ??
Dit jaar hebben we kerstmis best wel prut geregeld. Alleen de kerstboom staat en wat kaarsen, maar echt veel aan kerst gedaan kan ik het niet noemen. Volgend jaar dan maar =]!

10. Heb jij nog kleding inkopen gedaan voor kerst ?
Alleen voor het kerstgala heb ik een jurkje gekocht. Waarschijnlijk doe ik die vanavond ook aan als ik uit eten ga =]! Ik ben er heel erg tevreden over ^^!
christmasiscomingletsgetpumped:

CHRISTMAS!
11. Vier je Eerste en Tweede Kerstdag of alleen Eerste Kerstdag ??
- Allebei natuurlijk <3!!!

Bij deze tag ik iedereen, die deze tag wilt overnemen <3!

xxx Katy:santa: !

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten