R.I.P Pippi.

Ik zal vanavond niet veel bloggen mensen =[. Mijn kat is namelijk vandaag overleden en dat valt mij nogal zwaar. Ik weet niet hoe het heeft kunnen gebeuren, want vanochtend liep ze nog vrolijk door de tuin en was alles nog goed.

Nou worden er de laatste tijd veel katten vermist in onze buurt (waaronder een paar die op onze kat lijken). Misschien loop er wel ergens een kattenmoordenaar rond en is ze vergiftigd. Er lopen nogal wat gekken rond in de wereld!! Het kan ook zijn dat ze ziek was. Alleen hebben wij nooit iets gemerkt. Ineens lag ze op de grond en is ze overleden =[. Ik mis haar heel erg en vandaar even geen leuke post. Ook al is het dan een kat, ben ik er toch aan gehecht geraakt en daarom valt het mij ook zwaar.

Onze kat heeft sowieso zwaar leven gehad. Ze was in een vorig gezin mishandeld en bij het tweede gezin op  was ze op straat gezet. Toen hebben wij besloten ervoor te zorgen, want wij vinden het niet kunnen dat mensen zo'n beestje aan z'n lot overlaten! We hebben haar dus een paar maanden een goed leven gegeven. Ze werd minder dun, werd zichtbaar gezond en minder mensenschuw, maar nu is ze dus toch overleden   =[.

Dus rust zacht lieve Pippi <3!

xxx Katy!

Reacties

  1. Wat vreselijk wat er is gebeurd! dus ook erg veel sterkte want ik snap dat je het er moeilijk mee hebt!

    Wel erg fijn om tehoren dat ze het bij jullie goed heeft gehad <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte meid! Lief dat je zo goed voor haar gezorgd hebt.
    Wij hebben zelf ook een paar sukkelaars een nieuw leven gegeven.

    Heb zelf ook een kat verloren, weet hoe het is :(

    Veel sterkte, nogmaals!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah noesh! Wat erg! Arme Pippi, vervelend Katy, maar ze heeft de laatste paar maanden wel goed geleefd. :) Heel veel sterkte. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah wat verschrikkelijk!!!!!
    Sterkte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awhh heel veel sterkte :( ik weet hoe het is om aan een kat gehecht te zijn! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeeel veel sterkte en gecondoleerd met dit grote verlies!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh meissie wat erg voor je! Gecondoleerd en heel veel sterkte ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten