Review ; WIC by Herôme, 119 Honolulu!


Zoals beloofd geef ik nu ook nog een review over het ander kleurtje van de W.I.C. collectie, namelijk 119 Honolulu. Dus het blauwe kleurtje ^^!

Informatie : Deze nagellak kost : 7.95 (euro) en bevat 7 ml. Je kan deze nagellak o.a. kopen bij de Douglas =P.

De kleur van Honolulu is blauw en dan ook redelijk licht blauw. Leuke kleur, maar je moet het wel vaker over lakken. Het lakje dekt namelijk niet zo goed en het is ook moeilijk om met het kwastje te werken (vind ik persoonlijk). Ook net als bij het vorige kleurtje van W.I.C. blijft deze niet zo heel erg lang zitten en droogt niet zo snel.

Dus ik ben eigenlijk minder tevreden over deze nagellak. Gelukkig kreeg ik het gratis <3! Maar als je er 7.95 (euro) voor moet betalen, zou ik er toch nog maar eens even goed over nadenken. Ik denk als je genoeg geduld hebt en het niet erg vind om vaak dubbel te lakken, dat dit lakje wel wat voor je kan zijn =P.

Om alle kleuren te zien : W.I.C. by Herôme!
Om mijn review van W.I.C. 104 Mexico City te zien : Klik hier!

Vind je deze kleur leuk =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Mooi kleurtje, jammer dat je er niet zo tevreden over bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, haat aan niet snel drogende nagellak! Zonde, want de kleur is wel prachtig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best een leuke kleur, maar jammer dat de revieuw niet zo goed is! Een nagellak moet voor mij de must hebben; snel drogen! Ik heb namelijk totaal geen geduld om te wachten totdat m'n nagels droog zijn..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten