Oud en Nieuw voornemens van de meiden van Victoria's Secret!

Yeah morgen oud en nieuw! Natuurlijk heeft iedereen alweer een lijstje met voornemens voor het jaar 2012 (die we waarschijnlijk niet eens allemaal nakomen xD)! Hoe dan ook, de Angels ( Adriana Lima, Doutzen Kroes, Candice Swanepoel, Erin Heatherton, Lily Aldridge en Lindsay Ellingson ) van Victoria's Secret hebben ook zo hun voornemens en die delen ze graag met mensen die er in geïnteresseerd zijn :
Ik vond vooral die van Adriana Lima grappig, want ze heeft inderdaad een apart accent xD!

Hebben jullie al voornemens klaar ?? Een van mijn voornemens voor 2012 is in ieder geval van 4 naar 5 havo gaan. Het is wel moeilijk, dus ik hoop dat het gaat lukken <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Aaaaah, leuk haha!

    Uhh... veel op mijn blog plaatsen zodat ik meer followers krijg! Haha.

    xxxxx -ik volg je ook!

    www.milouetmilou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi voornemen, ook een goed voornemen! Ik wil meer bereiken met mijn blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten