Nova Zembla.

Zaterdag nacht ben ik naar Nova Zembla geweest. De eerste Nederlandse speelfilm in 3D! Mijn ouders waren die dag 19 jaar getrouwd en we wilde toch iets leuks gaan doen ^^! Dus waarom dan niet naar de bioscoop =P?!

Film informatie :

Nova Zembla vertelt het verhaal van de Nederlandse zeevaarders en ontdekkingsreizigers Willem Barentsz en Jacob van Heemskerck. Zij reisden in de zestiende eeuw naar de Russische eilandengroep en ontdekten daar Bereneiland en Spitsbergen.


Barentsz en Van Heemskerck hoopten met hun tocht 'om de noord' een kortere zeeroute naar Indië te vinden, maar kwamen met hun schip in het ijs vast te zitten. De bemanning wist van drijfhout een huis te bouwen om zo de barre winter door te brengen.
In de film zit (zoals iedereen wel weet) Doutzen Kroes. Dus ik was benieuwd naar haar acteerkunst ^^! En mensen die tegen mij zeiden dat Doutzen Kroes niet kan acteren hebben het mis. Het is misschien vreemd om haar ineens als actrice te zien, maar ze deed het acteren goed hoor <3! Ik zou het haar zeker niet na kunnen doen!

De film was leuk en ook wel apart, want er zaten stukjes van geschiedenis in (waarover ik op school heb geleerd). Maar over Nova Zembla zelf heb ik het nooit gehad op school. Sterker nog ik wist niet eens dat het ook echt bestond! Je zou toch denken, dat zoiets je wordt verteld op school ?? Hoe dan ook, het was een spannende en soms ook grappige film ^^! Ook wel leuk met die 3D effecten erin. Toch vind ik het niet een film die ik vaker zou willen zien. De film is leuk, maar deze komt niet in het rijtje van mijn favoriete films.


Trailer - Nova Zembla :
Wat vonden jullie van de film of moet je de film nog zien ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Voor een Nederlandse film lijkt hij mij heel mooi, ergens ben ik wel nieuwsgierig er naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hadden het met geschiedenis over Nova Zembla:P
    Lijkt me een leuke film! ;)

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje voor je reactie <3.
    Hahah idd ik dacht het zelfde :D, ik vergat het gewoon telkens :$.
    Dankjewel <3.
    En ik wil ook heel graag naar deze film, maar 3D lijkt me irritant of valt dat wel mee?

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts