Kerstgala 2011!


Vorige week vrijdag was het dan eindelijk zo ver! Het kerstgala op mijn middelbare schooltje ^^! Iedereen die dat ook heeft kent dan wel het gebruikelijk drama : Krullen of steil haar, jurkje of toch maar niet en waar ga ik mijn jurkje kopen, blahblah =P. Altijd genoeg twijfel punten. Vooral bij mij, want ik kan echt nooit kiezen wat ik aan wil trekken en hoe ik mijn haar wil doen. Wat helemaal erg is, is als je je haar aan het krullen bent en een resultaat ziet waar je niet blij mee bent (kan gebeuren en je zal vast niet de enige zijn =P).

Hoe dan ook mijn haar zat wel vond ik en mijn jurkje was ook goed ^^! Had ik trouwens nog mazzel. Ik bestelde twee jurkjes : één paarse en twee grijze jurkjes. Wat bleek : in plaats van een paars jurkje, kreeg ik een tijgerprint. En niet zomaar een tijgerprint, namelijk eeen XXXXXL LMFAO legging o.O! Ik paste in het ene been en mijn zusje in de ander. Ik kon er wel om lachen en gelukkig had ik twee jurkjes besteld xD! Champagne showers woehoe xD. Nou met zo'n legging dacht ik het dus niet =P!
Dit is trouwens mijn outfit geworden. Oh By The Way, let niet op mijn barbie achtige pose xD. Ik had er de laatste tijd iets mee, maar toen ik de foto terug zag vond ik dit toch iets te huppel worden xD.
Ik vond mijzelf wel een heel ander persoon geworden door die krullen =O. Bij de foto hierboven moet je trouwens eens kijken naar mijn spiegelbeeld haha ^^! Kijk dan ben ik echt anders xD!
Nadat alles klaar was, zijn we Jacky (vriendin van mij) nog wezen ophalen. Zij zit niet meer bij ons op school, maar wij hadden het geluk dat we een introducé mochten meenemen ^^!
Hier zie je dan uiteindelijk de hele groep (na ja iedereen die was gekomen dan). Op de foto zie je : Angelique, mij, Nina, Lianne, Rosanna, Gwenn, Miranda, Charlotte, die gast van wie ik zijn naam blijkbaar vergeet of nooit gehoord heb (vriend van Charlotte in ieder geval) xD, Dennis, Jacky, Kelvin, Chris, Nathalie, Elena, en dat ene meisje ken ik pas sinds twee weken en ben haar naam kwijt xD. Fail me =P! En ik ga niet opnoemen wie ik mis want dan ben ik nog wel effe bezig xD! Iedereen kent iedereen weer via via, dus dan word je groep na de jaren langzamerhand steeds groter =P!

Hier nog een paar foto's van de avond ^^ :
Hahaha mocht er nog iemand willen weten of Jacky weer eens op de grond viel : JA xD! Ik weet niet hoe zij het voor mekaar krijgt, maar overal waar we ook zijn valt zij op de grond haha. Dit keer dachten we (omdat dat overal zo was) dat je wel tegen het witte doek aan kon leunen. Nou mooi niet dus, achter dat witte doek was niks xD! Dus Jacky viel weer eens op de grond! Mooie tijden hahaha ^^!
Ik en Jacky <3!
Jacky, Nina en ik ^^!
Kelvin en schattige Elena ^^! Hun zijn wel leuk samen toch =D??

Hoe dan ook, ik heb een super gala gehad en iedereen had wel iets leuk aan en was lekker aan het dansen ^^! Aan het einde was wel grappig, ik liep langs een auto met vier jongens erin en eentje begon te zeggen dat ik best wel op Shakira leek xD. Niet dat ik arrogant wil overkomen, maar ik vind dat een van de mooiste complimenten die iemand mij kan geven ^^! Hoe dan ook het is altijd leuk om te horen ^^! Ik heb in ieder geval gezegd dat ik dat wel leuk vond, waarop de jongen weer heel leuk terug antwoord : "Ja, dat vind ik ook wel leuk". Hahaha xD.

En dat brengt mij nog op een extra idee om deze blog nog een extra kerstsfeer te geven :

Shakira - Santa Baby ^^!
Altijd leuk om een nummer van haar te posten ^^! Toevallig ben ik ook fan van haar =]!

Hoe was jullie kerstgala ?? Wat voor jurkje droeg je en wat heb je met je haar gedaan ?? Nog drama's meegemaakt of viel dat allemaal wel mee ^^?? Of hebben jullie er geen ?? Word jij weleens met een beroemd persoon vergeleken =P?? Zo ja, wie ^^??

Mocht je nog een kerstgala krijgen alvast veel plezier <3!

Ps. foto's zijn gemaakt door : Meneer Ramaker, Dennis en  Channah ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Whahaha ik heb dubbel gelegen om die leggin :P
    Mooie foto's zijn het geworden en heel leuk jurkje heb je er op aan!

    En genoeg foto's heb ik nog niet hahah ik wil meer er was nog zooo veel meer wat ik wou fotograferen, i wil weer terug naar frankrijk en alles fotograferen:D

    Gaat het weer een beetje metje?

    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, je haar is echt WAUW! Mooi gedaan, leuk ook met die kleine hakken er onder. :) Netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk jurkje en super leuk je haren zo !

    Liefs -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk jurkje,
    je haar is supermooi!

    en inderdaad schattig stelletje trouwens haha!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje voor je reactie <3
    Hahahah ik weet het ik ga altijd té ver met dat soort dingen, ik heb smetvrees maar ik probeer wel slakkeslijmgel raar hea? :P
    Ik heb geen flauw idee of slakken hieraan dood gaan! dat zou ik wel erg vinden ;[.

    En wow wat heb je een leuke jurk en die krullen staan je geweldig <3. En die jongens hadden gelijk! ik zat al naar de foto's te kijken met de gedachten 'hey rachelle lijkt op shakira XD'

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw je zag er prachtig uit meissie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gezellig uit, leuke jurk trouwens :)
    Liefs' Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, je ziet er echt mooi uit!
    toen ik jouw blog voor het eerst zag, dacht ik ook meteen: woowh, zij lijkt echt op Shakira, vooral met die krullen!!;D hihi.
    ik volg je terug! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten