Justin Bieber ft. Mariah Carey - All I Want For Christmas!

Eindelijk kwam de videoclip dan uit! All I Want For Christmas is in een nieuw jasje gestoken. Nu is het nummer vernieuwd dankzij een nieuwe stem : die van Justin Bieber! Vele fans waren waarschijnlijk de hele tijd aan het wachten tot ze eindelijk de clip konden zien van Justin en Mariah (en de die-hard fans zullen deze clip waarschijnlijk "al lang" gezien hebben) =P!

Ik was zelf echt heel nieuwsgierig naar de clip en het nummer, want Mariah Carey deed er zo vrolijk over!

Zie hier trouwens de clip zelf :

Justin Bieber ft. Mariah Carey - All I Want For Christmas!
De clip ziet er mooi uit en het is grappig om een moderne versie van het oude nummer te zien =P. Wel vind ik dat de oude versie veel meer kerstsfeer heeft (in de videoclip) en er had ook best nog wel wat meer sneeuw gemogen. Ik had er (stiekem) wel wat meer van verwacht, maar dit is zeker een nummer dat veel gedraaid zal worden (sowieso door de fans van Justin en Mariah). En ik zal er waarschijnlijk ook wel naar luisteren, want ik vind beide versie's leuk ^^!

Wat vinden jullie van de clip en het "nieuwe" nummer van Justin Bieber en Mariah Carey ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Hij is opzig wel leuk ♥
    Alleen ik vind Mariah altijd een beetje fake haha ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja vind ik ook! :)
    Over het algemeen is het gewoon een leuk kerst liedje geworden en het blijft lekker in je hoofd hangen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hem vandaagh op televisie, bij RTLBoulevard dacht ik. :') Ik vond hem op zich wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het een beetje ordinair, mariah carey die de 'stoeipoes' uit speelt voor justin bieber.. een jongen van 18 haha! maar verder vind ik het wel een leuk liedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje voor je reactie <3 En de tip!
    Echt? dat is weird! ;o Of het is toeval of het ligt echt aan de herome producten :P

    Ik vind dat joyce wel gelijk heeft dat het ordinair is! Maar ik vind het nog steeds een leuk kerst liedje :D!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben totaal geen fan van Justin's stem. en ook niet van deze versie, haha.

    p.s. de AMsterdam DUngeon vond ik niet zo eng. Walibi is 10x enger, haha;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is zo'n leuke videoclip! Ze klinken ook erg mooi samen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zo'n leuk liedje!
    en Justin is zo sexyy,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk!! En ben het helemaal met myrthe eens, ze klinken super samen!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten