Indrukwekkende illusies in de winter Efteling!

Eerst twijfelde ik of het filmpje niet een computer animatie was, zo apart vond ik het eruit zien! Bij meerdere filmpjes zag ik toen hetzelfde effect en ik moest het gewoon met jullie delen <3! De winter Efteling heeft dit jaar iets nieuws : illusies. Het wordt steeds leuker om te zien! Echt cool wat de Efteling allemaal kan doen ^^!
Deze illusies zijn te zien na zonsondergang in de Efteling ^^! Ook zijn de Vliegende Hollander en het Spookslot te zien met leuke illusies!

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben al vanaf kleins af aan helemaal fan van de Efteling <3!

Meer informatie : Efteling.

Hoe vonden jullie het filmpje ?? Al in de winter Efteling geweest ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. ik ben erg nog niet geweest, ik ben wel in de zomervakantie geweest met mij nu bijna een maand exvriend :(
    het was zo superrr

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my, wat vet! Ik krijg echt van die jeugdherinneringen. ;')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat is gaaf!! ik ben er 1 keer geweest in de zomer 2 jaar geleden haha:P dat filmpje is super!
    xxx
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de efteling gewelidg. En keer op keer als ik er ben ( ga haast nooit) geniet ik ervan. Ik wil zeker ook een keertje naar de winter efteling. Lijkt me echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nog nooit in de winter efteling geweest. Wel in de 'gewone' efteling. Het ziet er wel cool uit zeg! ^^)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er nog nooit geweest, maar lijkt me super leuk!

    Liefs'Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten