Hop Hop Hop GFC houdt er mee op!

829656-8-1315961868590_large
Hahaha, het slaat misschien nergens op dat ik hop hop hop schrijf, maar dat maakt bericht misschien wat minder verdrietig ^^! Zoals de meeste wel weten, houdt GFC er in maart 2012 mee op (dus alle volgers raak ik kwijt). Daar baal ik heel erg van en ook al weet ik, dat ik niet alle volgers kan terugkrijgen, hoopte ik dat jullie mij via Bloglovin' willen volgen <3! Ik volg natuurlijk terug <3! Het enige wat ik moet weten is of jullie mij gaan volgen via Bloglovin', zodat ik niet straks mensen volg die er al maanden mee gestopt zijn =P. Dus laat effe een reactie achter dat je mij volgt en dan volg ik je zo snel als ik kan terug <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik ga je ook zeker volgen met Bloglovin', dus als je wil mag je mij ook terug volgen met Bloglovin', link is te vinden op mijn blog :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gelukkig nooit GFC gebruikt, maar volgde je al op Bloglovin'. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow houdt GFC er echt mee op? Dat wist ik nieteens! Pfoeh daar gaan al de volgers.. Ik vind bloglovin' persoonlijk niet fijn werken, ik hou al de blogs juist bij met gfc..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg je terug met bloglovin! (;

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zonde, ik volg jou nu op bloglovin! jij mij ook? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gfc stopt niet voor blogspot gebruikers!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten