Giorgio Armani!


Aww, wat lief van mijn ouders <3! Ze hebben mij gewoon een Giorgio Armani pakketje gegeven <3! Ik wilde al zo lang Acqua Di Gioia hebben =]! Nu heb ik zelfs een pakketje in plaats van alleen de parfum =D!!! Al vanaf het moment dat ik de reclame van Giorgio Armani zag, was ik verkocht zo mooi vond ik het <3! En toen ik zo'n monstertje van Giorgio Armani kreeg bij Douglas, wist ik dat ik het originele luchtje ook wilde hebben!

Ik heb nu echt een mega fles van 50 ml <3! En ik heb er ook bodylotions van Giorgio Armani bijgekregen  =]!

Hier is trouwens die ontzettend mooie reclame van Giorgio Armani :
Ik denk dat zo goed als iedereen die televisie kijkt, deze reclame wel eens voorbij heeft zijn komen. Want zo'n reclame blijft gewoon hangen in je hoofd. Bij mij in ieder geval wel =]!

Ps. de muziek die je op de achtergrond van de reclame hoort is van : Cinematic Orchestra - Arrival Of The Birds.
Mocht je de parfum ook bij de Douglas willen kopen : Giorgio Armani.

En question of the day : Wat is jullie favoriete parfum <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. leuk artikel :) mijn favo parfum is prada candy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk stukje:) Mijn favoriete parfum is Burberry! Heeeeeeerlijk, maar druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er super leuk uit <3
    xxx

    www.lifeofberrie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je ouders, haha! <3

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superlief van je ouders!
    Ik heb niet echt een favoriet parfum, maar die van playboy en Avril Lavigne vind ik heel goed ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond de reclame ook echt geweldig! De muziek daarbij moest ik ook hebben! Wauw, je hebt echt superlieve ouders. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah wat lief!! bofkont ;p . mijn favoriete geurtje is ralph lauren wild. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die lippen van Kim Kardashian zijn geen echte stickers, maar een soort tijdelijke tattoe.
    Als ik ze ergens tegenkom koop ik ze meteen en dan hoor je er meer over haha!

    Supelekker luchtje is dat!
    xo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts