Gelukkig Nieuwjaar!


Haii allemaal <3! Ik ben vandaag bij Cynthia (een vriendin van mij) vuurwerk wezen afsteken =]! Yeah ik heb voor de eerste keer in mijn leven rotjes afgestoken!

Straks ga ik weer weg maar ik wilde jullie nog even een gelukkig, gezond, mooi en liefdevol Nieuwjaar wensen <3!

Vanavond hoop ik mooi vuurwerk te fotografen al is dit super lastig :

Channah's hoofd bewoog weer eens teveel xD!

Hier is het eigenlijk teveel bewogen, maar ik neem een statief mee dus wie weet word het dan beter haha =P!

Ik heb er in ieder geval zin in en jullie alvast een gelukkig, gezond, mooi en liefdevol Nieuwjaar <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Staat jullie kerstboom er nog:O?
    Gelukkig nieuwjaar en voorzichtig met vuurwerk:P
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons staat ook nog de kerstboom hoor Danielle! :D Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je reactie, ik heb het gewoon thuis gevierd in Dronten (ligt in de buurt van Lelystad, Almere) gewoon met familie!
    Ja siervuurwerk ben ik ook fan van hihi (;

    Xx beforeKBF

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten