Eerste kerstdag!

Yeah, mijn eerste kerstdag verliep lekker rustig vandaag <3! Mijn vader ging vroeger met zijn familie een strandwandeling maken op eerste kerstdag en stelde voor om dat vandaag ook te doen ^^! Mijn ouders zijn trouwens op de eerste foto te zien =D!
Het was wel behoorlijk koud natuurlijk! Toch waren er genoeg mensen die hetzelfde idee als ons hadden.
Dit keer zijn we trouwens naar het strand : Hoek van Holland gegaan ^^! Best een leuk strand om te zien.
Er was toevallig die dag ook een klein beetje een "zandstorm". Het gaf wel een leuk effect op de grond vind ik zelf ^^!
Mijn kleine zusje Channah ^^!
En hier nog een rustige strand foto ^^!
We zijn die dag trouwens over de pier gelopen =].
Ik vond de strandwandeling wel leuk om te doen, want het was lekker rustig en ik kon weer eens met mijn camera aan de slag. Een van de dingen, die ik super leuk vind om te doen <3!
We zijn dus de hele dag op het strand geweest. Later ging mijn zusje naar de verjaardag van Nancy. Hahaha toevallig is zij op 25 december jarig =P. Dus gefeliciteerd Nancy <3! En ik heb daarnet lekker gegourmet <3! Waarschijnlijk kijken mijn zusje en ik vanavond nog een film en daarna eten we lekker een ijsje <3!

Nogmaals fijne kerst iedereen, xxx Katy ^^!

Reacties

  1. jij ook fijne feestdagen! supermooie foto's, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's, erg leuk om te zien! Fijne kerst gewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig! Mooie foto's weer. :) Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Nog een fijne dagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhh die buddha op het strand!!!!!! Hebben hebben hebben!!!!! Super cool ^^)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts